افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

نظر فدراسیون فوتبال؛ همه چیز برای جشن بین المللی آماده است – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 384251
نظر فدراسیون فوتبال؛ همه چیز برای جشن بین المللی آماده است – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

پشتیبانی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص مواردی از جمله استفاده از VAR و میزبانی بین المللی صحبت کرد. امیرمهدی علوی درباره اضافه شدن دستگاه های VAR جدید به چرخه مسابقات لیگ برتر گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، به زودی دو دستگاه دیگر وارد ایران می شود تا روندی که از […]

پشتیبانی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص مواردی از جمله استفاده از VAR و میزبانی بین المللی صحبت کرد.

امیرمهدی علوی درباره اضافه شدن دستگاه های VAR جدید به چرخه مسابقات لیگ برتر گفت:

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، به زودی دو دستگاه دیگر وارد ایران می شود تا روندی که از ابتدای لیگ در خصوص استفاده از فناوری در حال انجام است، با سرعت و سرعت بیشتری ادامه یابد.

پیوسته:

بر این اساس امیدواریم شرایط برگزاری 7 بازی از هشت دیدار لیگ برتر در هفته با VAR فراهم شود. در این راستا عزم و همکاری جدی هفته های اخیر فدراسیون فوتبال، رسانه ملی و فوتبال محقق خواهد شد. بخشنامه ها و باشگاه های فوتبال و ادارات کل ورزش و جوانان جای تقدیر دارد و انگیزه گام های بزرگ بعدی را فراهم می کند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی درباره پرونده مفتوح در کرمان گفت:

در خصوص پرونده مفتوح در استان کرمان، مقام محترم قضایی توضیحات گسترده و کاملی ارائه کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علاوه بر پرونده مفتوح در استان کرمان پرونده دیگری با همین عنوان وجود دارد و شایعاتی نیز در این باره منتشر شده است؟

متأسفانه در سال‌های اخیر شایعات مشابهی از طریق یک جریان مسموم در فضای افکار عمومی منتشر شده است و باید بگویم که در حال حاضر مشخص است که چنین شایعاتی برای چه هدفی منتشر می‌شود و مشخص است که چیست مرحله اعضای این گروه در ماه های آینده خواهند بود. در گذشته نیز همین افراد با هدف تسویه حساب شخصی با فوتبال چنین فضاسازی هایی را ایجاد کرده اند و از آنجایی که هیچ وقت به اهداف خود نرسیده اند وارد موضوع می شوند. هر بار یک راه جدید و تنها کاری که می توانند انجام دهند این است که اساساً مهم نیست، اساساً حقیقت انتشار موضوعات گفته شده است. البته دستگاه های ذیربط فدراسیون در این زمینه اقدامات لازم را برای صیانت از فوتبال کشور انجام داده اند و خوشبختانه مراجع ذی صلاح در این زمینه نیز مانند گذشته از اختیارات کامل و کامل برخوردار بوده اند. فدراسیون و در صورت نیاز اسامی و مقاصد سردبیران این موضوعات به اطلاع مردم خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت برگزاری مسابقات بین المللی در کشورمان گفت:

در هفته گذشته تیم های مختلفی به کشورمان سفر کرده اند. این موضوع طی نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد و همه چیز برای برگزاری جشن بین المللی در اسرع وقت آماده خواهد شد.

علوی با اشاره به حضرت حشمت مهاجرانی در ایران گفت:

حضور چهره پرافتخار فوتبال کشورمان در روزهای اخیر در ایران مایه مباهات خانواده فوتبال بوده است. بر اساس برنامه ریزی انجام شده، برنامه قدردانی از این چهره ماندگار در مشهد مقدس برای دیدار تیم ملی مقابل قطر برگزار می شود و حضور وی در اردوی این تیم نیز باعث تقویت روحیه ملی پوشان و بیشتر خواهد شد اخبار در این خصوص اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.