افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

نظر بزرگترها در مورد پرسپولیس مهم و قابل احترام است.

  • کد خبر : 410754
نظر بزرگترها در مورد پرسپولیس مهم و قابل احترام است.

آفتاب نیوز: افشین پیروانی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل شمس آذر قزوین گفت: بازی خوبی بود. به هواداران تبریک می گویم و به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می گویم. خدا را شکر به نتیجه مطلوب رسیدیم. وی در خصوص نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر آسیا گفت: درست […]

آفتاب نیوز:

افشین پیروانی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل شمس آذر قزوین گفت: بازی خوبی بود. به هواداران تبریک می گویم و به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می گویم. خدا را شکر به نتیجه مطلوب رسیدیم.

وی در خصوص نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر آسیا گفت: درست است که خوب بازی کردیم اما باید پیروز شویم. از نظر فوتبالی ما بهتر از آنها بودیم و مقابل الاهلی عربستان و السعد قطر موقعیت بهتری داشتیم اما وقتی برنده نمی شوی جایی برای دفاع نداری. کادر فنی و بازیکنان در تلاش هستند تا انشاالله به نتیجه مطلوب برسند.

پیروانی در خصوص میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه قدس و تختی گفت: همیشه می گوییم انشالله ورزشگاه آزادی ساخته می شود. از روزی که این استادیوم ساخته می شود می توانم ببینم چه مشکلاتی برای ما خواهند داشت. این وظیفه هرکسی است که کار خودش را انجام دهد. اگر در این سال ها کار خوبی انجام داده ام این وظیفه من است و به هیچکس بدهکار نیستم. بازیکن وظیفه دارد بهترین بازی را انجام دهد و باشگاه نیز موظف است بهترین تلاش را انجام دهد.

وی ادامه داد: برای تیمی مثل پرسپولیس با این همه هوادار باید امکانات فراهم شود. مدیران و مسئولان ارشد ورزشگاه آزادی نیز موظف به ارائه بهترین امکانات هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت کریم باقری و درخواست پیشکسوتان برای تعیین تکلیف آنها برای تاثیرگذاری بیشتر اذعان داشت: نظر پیشکسوتان مهم و قابل احترام است. تکلیف باقری به عنوان یکی از اعضای کادر فنی و بحث فنی مشخص است. همه اعضای تیم وظیفه خاصی دارند. حالا کریم باقری یکی از دستیاران گاریدو است و می تواند به این تیم کمک کند. البته هرکسی جای خودش را دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.