افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

نظر اعضای BTS در مورد ایران چیست؟

  • کد خبر : 24175
نظر اعضای BTS در مورد ایران چیست؟

BTS یک گروه پسر هفت نفره است که زیر نظر Big Hit Entertainment فعالیت می کند. به گزارش صبح به نقل از جویای خبر، BTS در 23 ژوئن 2013 با تک آهنگ no more dream از آلبوم 2 cool 4skool آغاز به کار کرد. و جوایز زیادی را تحت عنوان “بهترین گروه تازه کار سال” […]

BTS یک گروه پسر هفت نفره است که زیر نظر Big Hit Entertainment فعالیت می کند.

به گزارش صبح به نقل از جویای خبر، BTS در 23 ژوئن 2013 با تک آهنگ no more dream از آلبوم 2 cool 4skool آغاز به کار کرد. و جوایز زیادی را تحت عنوان “بهترین گروه تازه کار سال” به دست آوردند.

زیرا مشکلات جامعه و فشارهای وارده بر نوجوانان و جوانان و احساسات و تجربیات شخصی آنان را بدون ترس در ترانه های خود بیان می کنند. آنها محبوبیت زیادی به دست آوردند و همیشه طرفداران خود را تشویق می کنند تا اهداف و رویاهای خود را دنبال کنند. و با شعار “خودت را دوست بدار” طرفداران خود را به دوست داشتن خود دعوت می کنند.

نامجون

نامجون در بک استیج قسمت 43 Run BTS گفت که از صمیم قلب به کوروش کبیر احترام می گذارد. و همچنین بخشی از شاهنامه و بخشی از کتاب پزشکی ابوعلی سینا را خواند.

جین

جین تو اجرای بی تی اس گفت غذاهای ایرانی به خوشمزگی معروفه و من دوست دارم امتحانش کنم. اسم برخی از غذاهای ایرانی مثل قورمه سبزی و ته چین را می شناسم و دوست دارم آنها را امتحان کنم.

جیمین

در ویلای اخیر جیمین یکی از طرفداران گفت: جیمین میدونستی که تو ایران طرفداران زیادی داری؟ جیمین با لبخند گفت

بله، آنها همیشه به من لطف دارند و من چند توئیت از طرفداران ایرانی خود را خوانده ام و فکر می کنم آنها افراد بسیار جذابی هستند.

شوگا

ویدیویی از پشت صحنه موزیک ویدیو روز آگوست بود که شوگا می گفت خیابان تهران در سئول جای زیبایی است. و او دوست دارد آن خیابان را در سئول ببیند و امیدوار است که آنجا مکانی زیبا باشد.

جونگ کوک

کوکی در برنامه هفتگی آیدل گفت که هنگام گشت و گذار در نت عکس های پرسپولیس را دید و مجذوب تاریخ ایران شد. و دوست دارد به ایران به خصوص شیراز سفر کند.

jhope

در پشت صحنه در Bangtan، گای جوپ گفت: من خیلی گربه ها را دوست دارم. اما من خیلی مشتاقم که یک گربه پرشین با کت خاکستری داشته باشم. گربه های ایرانی واقعا زیبا هستند.

تهیونگ

تهیونگ در پاسخ به یکی از طرفدارانش در توییتر گفت: در پاسخ فنی نوشت:

آیا لباس های خود را با طرح های ایرانی دوست داشتید؟ گفت:

بله، آنها واقعا خاص و منحصر به فرد بودند. طرح های شگفت انگیز ایرانی و همینطور این طرح های زیبا مرا نسبت به ایران کنجکاو کرد. بنابراین تحقیق کردم و متوجه شدم که ایران تاریخ و فرهنگ بسیار زیبایی دارد.

نظر اعضای BTS در مورد ایران چیست؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.