افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

نظرات مردم مبنای تشویق یا برخورد با نانوایان متخلف است.

  • کد خبر : 145041
نظرات مردم مبنای تشویق یا برخورد با نانوایان متخلف است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد جلال سخنگوی طرح هوشمند یارانه آرد و نان در خصوص نظارت بر تخلفات برخی نانوایی ها گفت: برخی از تخلفات جزئی است، به عنوان مثال انجام معاملات کم واقع بینانه است. یک کارت چندین بار یا حجم فروش در خرید نان مردم عادی نباشد، این گونه […]

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد جلال سخنگوی طرح هوشمند یارانه آرد و نان در خصوص نظارت بر تخلفات برخی نانوایی ها گفت: برخی از تخلفات جزئی است، به عنوان مثال انجام معاملات کم واقع بینانه است. یک کارت چندین بار یا حجم فروش در خرید نان مردم عادی نباشد، این گونه تخلفات توسط موتور هوش مصنوعی سیستم فرآوری رفع و از عملکرد قابل قبول نانوا خارج شده و عملکرد واقعی نانوا بر اساس تخصیص آرد یارانه ای بوده است. سهمیه، سهم.

وی ادامه داد: در خصوص شاخص های کیفی مانند کیفیت پخت، وزن، گران فروشی، قرار ملاقات ها و رفتارهای متقلبانه ای که ممکن است رخ دهد، کارآمدترین روش نظارت است؛ نظارت شهری دلیل رونمایی از فاز سوم این طرح در هفته گذشته (یکشنبه 14 آذر) است. مرحله اول طرح منطقی‌سازی زنجیره آرد و نان با نصب دستگاه‌های کارت‌خوان هوشمند و مرحله دوم بهبود تخصیص آرد یارانه‌ای با تکیه بر داده‌های دستگاه‌های کارت‌خوان هوشمند برای تخصیص سهمیه آرد بود.

سخنگوی طرح هوشمند یارانه آرد و نان گفت: مرحله سوم طرح توسعه افراد است که بر اساس اپلیکیشنی به نام Nazar.ir طراحی شده و در صورت تمایل می توانند از طریق موبایل یا شخصی به آن دسترسی داشته باشند. تلفن ها computers.website و می توانند فاکتور و تراکنش الکترونیکی خود را با ثبت نام و وارد کردن شماره ملی و شماره کارت خود مشاهده کنند.

جلال گفت: به عنوان مثال در سامانه «کامنت» اگر فردی دو قرص نان بخرد اما در فاکتور 6 قرص نان ثبت شود، به فرض تخلف، می توان در پایین آن اظهار نظر کرد. بلیت. مردم می توانند در مورد تجربه خرید مثبت و موفق خود اظهار نظر کنند و نانوایی که عملکرد خوبی داشته است به تخصیص آرد و یارانه یارانه ای تشویق می شود و نانوایی که مرتکب تخلف شده است با گزارش های عمومی منفی که به سطح قابل توجهی رسیده است مجازات می شود.

سخنگوی طرح هوشمند یارانه آرد و نان افزود: روزانه حدود 12 میلیون معامله و تجربه خرید نان در کشور اتفاق می افتد که اگر عده ای در این فرآیند و سامانه مشارکت کنند، بخش زیادی از تخلفات موجود شناسایی و رسیدگی می شود. به صورت سیستماتیک

وی گفت: مراجع نظارتی ساختارهای خاص خود را دارند و سامانه ایجاد شده امکان نظارت هوشمند را برای دستگاه های مختلف نظارتی از جمله بازرسی وزارت جهاد کشاورزی، بازرسی اصناف، بسیج اصناف و مرتبط فراهم کرده است. موجودیت ها. نهادها . سنجش صحت نظرات افراد بر اساس حجم نظرات در مورد نوع خاصی از رفتار در نانوایی بوده و مبنای عمل قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=145041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.