افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

نظامیان صهیونیست در 20 دقیقه 4 بار مورد اصابت موشک قرار گرفتند/ دود آسمان «کریات شمونه» را فرا گرفت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 407623
نظامیان صهیونیست در 20 دقیقه 4 بار مورد اصابت موشک قرار گرفتند/ دود آسمان «کریات شمونه» را فرا گرفت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنحزب الله لبنان در خصوص حملات رزمندگان مقاومت اسلامی علیه ارتش و ارتش بیانیه هایی صادر کرد امکانات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد. دفتر اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی برای حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاع […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنحزب الله لبنان در خصوص حملات رزمندگان مقاومت اسلامی علیه ارتش و ارتش بیانیه هایی صادر کرد امکانات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

دفتر اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی برای حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در غزه و کمک به مقاومت شجاع و شرافتمندانه آن و دفاع از لبنان و ملت آن ساعت 30 بعدازظهر روز چهارشنبه 10 مهرماه گرد هم می آیند. 23, 2024. سربازان دشمن در باغ. فانوس دریایی آنها با چندین موشک مورد حمله قرار گرفتند.

همچنین رزمندگان حزب الله از ساعت 2:10 تا 2:20 به وقت محلی به مراکز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق این شهرک حمله کردند.الطیبه“، در اطراف شهر “رب سی“و موضع صهیونیستی”مسکف «آم» هدف حملات موشکی قرار گرفت.

همچنین حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه صنایع نظامیزلوفون“واقع در شمال شهرک صهیونیستی”هیفااو آن را با چندین موشک هدف قرار داده است.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی از اصابت 5 موشک به مرکز شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.اقدامات سموناو از ورود خسارات اقتصادی سنگین به این منطقه خبر دادند.

المیادین نیز اعلام کرد تهویه دود در این منطقه اشغالی مشاهده شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند در حال حاضر 8 تیم آتش نشانی در تلاش برای اطفای حریق رخ داده در اقدامات سمونا خاموش کردن

این رسانه ها اعلام کردند که از صبح امروز 80 موشک از لبنان به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده است که بیشتر آنها.هیفا»، «کریوت“و”مطمئن” اشاره کرده است

علاوه بر این، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک موشک به ساختمانی در منطقه اشغالی اصابت کرده است.ناهارو در اثر این حمله موشکی یک صهیونیست مجروح شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.