افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

نصیبی: آمادگی «آزادی» در اولویت لیگ نخبگان نیست/شاید آزادی میزبان دربی نباشد! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 333082
نصیبی: آمادگی «آزادی» در اولویت لیگ نخبگان نیست/شاید آزادی میزبان دربی نباشد! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه تاریخ دقیقی برای بازگشایی این مجموعه مشخص نشده است، گفت: هیچ قولی برای برگزاری دربی و مسابقات لیگ الیت در آزادی نمی دهیم. مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه مراحل بازسازی و بهسازی ورزشگاه آزادی با توجه به زمان آماده سازی این ورزشگاه […]

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه تاریخ دقیقی برای بازگشایی این مجموعه مشخص نشده است، گفت: هیچ قولی برای برگزاری دربی و مسابقات لیگ الیت در آزادی نمی دهیم.

مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه مراحل بازسازی و بهسازی ورزشگاه آزادی با توجه به زمان آماده سازی این ورزشگاه و اینکه آیا ورزشگاه آزادی برای دربی بین دو تیم مناسب است یا خیر، با حداکثر مساعدت به صورت شبانه روزی پیگیری می شود. پرسپولیس. و استقلال در هفته ششم لیگ بیست و چهارم علاوه بر لیگ برتر و به خصوص دیدار نصر و استقلال که در روز اول آبان ماه با حضور «کریستیانو رونالدو» برگزار می شود. توضیح داد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات بازسازی و بهسازی ورزشگاه آزادی به صورت 24 ساعته انجام می شود، خاطرنشان کرد: حدود یک ماه از آغاز عملیات جدی مرمت و بهسازی ورزشگاه آزادی می گذرد. وزیر ورزش و مدیریت اماکن ورزشی. شرکت توسعه و نگهداری تقریباً در برج چهار بود که قرارداد همکاری در این زمینه با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) منعقد شد و در واقع از آن زمان شروع جدی برای بازسازی و بهسازی انجام شد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که هر چه سریعتر روند کار به اتمام برسد اما با توجه به عمق کار و چالش هایی که در این مسیر با آن مواجه بودیم نمی توان زمان دقیقی را برای اتمام آن اعلام کرد. از کار آماده سازی ورزشگاه آزادی را به گونه ای تعیین کنید که مسابقه در آنجا برگزار شود.

وی در همین زمینه به صحبت های داود رفعتی، دبیر ستاد عادی سازی ورزشگاه که گفته بود با ورود رونالدو به تهران، قطعا ورزشگاه آزادی برای دیدار مقابل استقلال آماده خواهد بود و جای نگرانی نیست. این.» آنچه مطرح شده حرفه ای نیست، چگونه می توان دقیقاً لحظه ای را تعیین کرد که کار به صورت کاملاً کیفی و عمیق انجام می شود و گاهی برای سرعت بخشیدن به کار با موانعی مواجه می شویم؟

نصیبی تاکید کرد: تمام تلاش و غم ما این است که ورزشگاه آزادی هر چه زودتر به شرایط لازم برای برگزاری مسابقه برسد تا بتوانیم در آنجا پذیرای تیم ها و هوادارانشان باشیم. اولویت آماده سازی ورزشگاه برای لیگ برتر ماست. اینکه اولویت ما لیگ نخبگان آسیا و آماده سازی ورزشگاه برای آن است، درست نیست.

با توجه به این موضوع، مدیر مجموعه ورزشی آزادی با بیان اینکه لیگ برتر برای استقامت در سطح بین المللی و سفر بازیکنان برجسته ای مانند کریستیانو رونالدو به ایران بسیار مهم است، اظهار داشت: این موضوع برای ما نیز مهم است. اما مهمترین چیز تکمیل کار است.” اقداماتی که ما آغاز کرده ایم شایسته است و با جدیت دنبال می کنیم. شاید با شروع لیگ برتر و بازی استقلال و نصر که گفتید، ورزشگاه آزادی آماده شود و به تیم ها واگذار شود، شاید بعد از آن کار به تاخیر بیفتد. هیچ چیز قطعی نیست.

وی درباره دربی و اینکه آیا این دیدار در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود؟ وی همچنین گفت: ما هیچ قولی درباره این دیدار نمی دهیم. در کل قول برگزاری دربی و مسابقات لیگ الیت را در ورزشگاه آزادی نمی دهم. ورزشگاه آزادی در تلاش است تا هر چه زودتر آماده شود و ما به صورت 24 ساعته برای این امر آماده هستیم اما تاریخ و زمان دقیقی را به هیچ عنوان مشخص نمی کنیم.

نصیبی با بیان اینکه 500 نفر در نوسازی و بهسازی ورزشگاه آزادی مشارکت دارند، یادآور شد: این افراد در دو گروه به مدت 12 ساعت در روز فعالیت می کنند. یعنی به معنای واقعی کار 24 ساعته دنبال می شود و یک ساعت هم آن را متوقف نکرده ایم. اما در نیمه راه، گاهی اوقات مشکلاتی پیش می آید که کار را متوقف یا کند می کند. همین چند روز پیش در حین انجام کار، لوله آب شکست و زمین دچار آبگرفتگی شد و پیمانکاران نتوانستند حرکتی روی آن انجام دهند. این مشکلات زمان آماده سازی ورزشگاه را به تاخیر می اندازد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تاکید کرد: ورزشگاه آزادی برای من نیست، نمی خواهم در آن بازی کنم. پس از اتمام کار آماده سازی، ورزشگاه به روی تیم ها و هواداران باز خواهد بود. تلاش بر این است که این موضوع نهایی شود اما هیچ قولی برای برگزاری دربی در مسابقات آزادی یا لیگ نخبگان و حتی دیدار استقلال و نصر نمی دهم.

نصیبی در پایان خاطرنشان کرد: چمن ورزشگاه آزادی مشکلی ندارد. امروز هم شرایط لازم برای برگزاری بازی را دارد اما تا زمانی که کار بازسازی و بهسازی به نتیجه قابل اعتمادی نرسد اجازه نمی دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.