افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

نصیبی: آماده جشن دربی آذرماه در ورزشگاه آزادی هستیم! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 367426
نصیبی: آماده جشن دربی آذرماه در ورزشگاه آزادی هستیم! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیر ورزشگاه آزادی گفت: آمادگی داریم دربی پایتخت را آذرماه به عنوان افتتاحیه بازسازی این ورزشگاه در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم. مهدی نصیبی درباره وضعیت فعلی ورزشگاه آزادی گفت: انشاالله در آذرماه ورزشگاه آماده می شود. احمد دنیامالی (وزیر ورزش و جوانان) تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتوانیم هر چه سریعتر […]

مدیر ورزشگاه آزادی گفت: آمادگی داریم دربی پایتخت را آذرماه به عنوان افتتاحیه بازسازی این ورزشگاه در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم.

مهدی نصیبی درباره وضعیت فعلی ورزشگاه آزادی گفت: انشاالله در آذرماه ورزشگاه آماده می شود. احمد دنیامالی (وزیر ورزش و جوانان) تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتوانیم هر چه سریعتر مسابقات را آماده کنیم و شبانه روز برای آماده سازی ورزشگاه آزادی تلاش می کنیم.

وی در خصوص برگزاری دربی پایتخت در اراک گفت: در جلسه امروز اعلام کردیم که حاضریم دربی پایتخت را در آذرماه برگزار کنیم اما تصمیم نهایی با شورای تامین است.

نصیبی در خصوص اینکه آیا ورزشگاه آستان قدس رضوی مشهد می تواند میزبان مسابقات باشد یا خیر، گفت: بله، مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) در جلسه امروز اعلام کرد که این ورزشگاه نیز می تواند در چرخه مسابقات قرار گیرد و مشکل به وجود آمده است. حل شد.

وی در خصوص این سوال که طلا (رئیس شرکت توسعه و تجهیز) اعلام کرده بود که ورزشگاه تا نوروز 1405 آماده بهره برداری می شود، گفت: فکر نمی کنم حرف طلا خوب گرفته شود. وی گفت در آن تاریخ کل ورزشگاه آماده می شود نه قسمت غربی، اما به طور کلی در آذرماه ورزشگاه آزادی را آماده می کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)