افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

نصرالله شهید شد اما به نابودی صهیونیست ها سرعت بخشیده است

  • کد خبر : 385785
نصرالله شهید شد اما به نابودی صهیونیست ها سرعت بخشیده است

آفتاب نیوز: آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که 22 اسفندماه در مسجد النبی(ص) برگزار شد، گفت: پرچمدار مقاومت سید حسن نصرالله از درگاه خداوند متعال نشان یک عمر خدمت و تقوا را دریافت کرد شهادت به او و یارانش شد، اما مکتب مقاومت سرمایه داری شد و قوت گرفت. وی […]

آفتاب نیوز:

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که 22 اسفندماه در مسجد النبی(ص) برگزار شد، گفت: پرچمدار مقاومت سید حسن نصرالله از درگاه خداوند متعال نشان یک عمر خدمت و تقوا را دریافت کرد شهادت به او و یارانش شد، اما مکتب مقاومت سرمایه داری شد و قوت گرفت.

وی ادامه داد: شهادت یعنی سرمایه گذاری. هرچه این سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر باشد، مقاومت قوی‌تر و قوی‌تر می‌شود و افتخار و شوک در جهان بیشتر می‌شود. این حقیقتی است که ذهن کور و شیطانی دشمنان ما هرگز آن را درک نکرده اند. آنها کوتاه نیامدند و پیرو خط شیطان شدند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله به شهادت رسید، اما مکتب مقاومت و مقاومت قوی‌تر از گذشته شد، این موضوع صهیونیست‌ها را به ناامیدی سوق داده و به نابودی آنها سرعت بخشیده است.

وی بیان کرد: عملیات بزرگ صادق 2 که با دستان توانمند نیروهای مسلح کشورمان انجام شد چندین نتیجه مهم داشت. یکی از نتایج این عملیات شادی کودکان یتیم و آواره و زنان بی سرپرست لبنان و غزه بود. و نتیجه دیگر شکست ترس دروغین صهیون خون آشام بود. بله، صهیونیست ها همه جا وانمود کردند که ما پیروز هستیم، اما سیلی ما آنها را زمین گیر کرد و ذلت خود را به جهانیان نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: یکی دیگر از نتایج این عملیات اتحاد، انسجام و همدلی بین مسلمانان جهان بود، همه مسلمانان به ایران اسلامی احترام گذاشتند و خداحافظی کردند و خوشحال شدند که ایران مقتدر دست به دامان مستضعفان شده است. مردم مظلوم غزه و لبنان

وی ادامه داد: یکی دیگر از نتایج عملیات صادق 2، تقویت جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران در برابر کفر و استکبار جهانی بود. جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی قوی شد و ایران صهیونیست ها را به جای آنها نشاند. صهیونیست ها طعم تلخ شکست را با دست سنگین جمهوری اسلامی چشیدند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: یکی دیگر از نتایج این عملیات، پیوستن فرق و مذاهب مختلف به اسلام است، زیرا می بینند که اسلام نما برای حمایت از حق است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.