افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

نصب 28 دوربین پلاک خوان در شهر ایلام – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 388962
نصب 28 دوربین پلاک خوان در شهر ایلام – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر سعید هژبری در نشست دوشنبه شب. پای او در تصویر شهر ایلام آمده است: مانیتورینگ تصویری پیچیدگی های خاص خود را دارد و دستگاه های زیادی در آن نقش دارند و اجرای دقیق و استاندارد آن بسیار حائز اهمیت است. وی افزود: کارایی، دوام، امنیت و سودآوری چهار ویژگی مهم سیستم […]

به گزارش خبرنگار مهر سعید هژبری در نشست دوشنبه شب. پای او در تصویر شهر ایلام آمده است: مانیتورینگ تصویری پیچیدگی های خاص خود را دارد و دستگاه های زیادی در آن نقش دارند و اجرای دقیق و استاندارد آن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: کارایی، دوام، امنیت و سودآوری چهار ویژگی مهم سیستم نظارت تصویری است که هم در حوزه سخت افزاری و هم در حوزه نرم افزاری باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه سال گذشته بخشی از سیستم نظارت تصویری در استان و شهر ایلام انجام شد، تاکید کرد: در گام اول شهرداری ایلام باید کامل باشد و علاقه برای تسریع در رفع آن 55 میلیارد تومان در این راستا و ادامه تخصیص داده شده است فاز در ادامه اعتباراتی بالغ بر 40 میلیارد تومان اخذ شد که شهرداری ایلام با کمک مشاور پروژه باید در ارتباط با کنترل استانداردهای فنی برآورد کند. قیمت هاتایید اصالت و مالکیت نرم افزار، پیش بینی. به روز رسانی و قرار دادن دوربین های سیستم و در نظر بگیرید عمل به قرارداد پیشنهادی و در عین حال تسریع در اجرا و جذب اعتبارات برای رعایت استانداردها برای دولت سودآور است. پای او نظارت بر ویدئو

هژبری گفت: 28 سامانه پلاک خوان و 12 سامانه ثبت تخلف در سامانه نظارت تصویری شهرستان ایلام راه اندازی خواهد شد که کل این سیستم توسط متخصصان داخلی چه در بخش سخت افزار و چه در بخش نرم افزار طراحی و اجرا شود.

وی بیان کرد: در حال گذار به سمت هوشمندسازی هستیم و استفاده از سیستم های نظارت تصویری در مدیریت شهری اجتناب ناپذیر است و نقش موثری در بهبود ترافیک و ارائه خدمات شهری دارد. و کاهش یابد هزینه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.