افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

نصب سیستم ایست اضطراری هوشمند بر روی پله برقی – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 220527
نصب سیستم ایست اضطراری هوشمند بر روی پله برقی – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود درشتی با اشاره به حادثه پله برقی ایستگاه شهید بهشتی گفت: پس از حادثه ای که در خرداد 1402 رخ داد، برای جلوگیری از خسارات مالی و جانی ناشی از تصادفات پله برقی و افزایش ایمنی مسافران. ، ما به هر چیزی که ایمنی مسافر را افزایش می دهد توجه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود درشتی با اشاره به حادثه پله برقی ایستگاه شهید بهشتی گفت: پس از حادثه ای که در خرداد 1402 رخ داد، برای جلوگیری از خسارات مالی و جانی ناشی از تصادفات پله برقی و افزایش ایمنی مسافران. ، ما به هر چیزی که ایمنی مسافر را افزایش می دهد توجه کرده ایم.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت ایمنی بر روی پله برقی، طرح ارزیابی عملکرد بسیار دقیق سیستم های ایمنی پله برقی انجام و برای اولین بار 25 دستگاه ایست اضطراری هوشمند برای افزایش ایمنی پله برقی مترو نصب شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه دستگاه توقف اضطراری توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی ساخته شده است، افزود: این شرکت توانسته است برای اولین بار در دنیا سطح این خطرناک را ارتقا دهد. دستگاه با ساخت و تولید یک سیستم کاملا هوشمند.

وی با بیان اینکه سیستم هوشمند توقف اضطراری پله برقی با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری های روز می تواند در کسری از ثانیه در صورت بروز اتفاقی برای افراد هنگام استفاده از پله برقی، فرمان ایست صادر و پله برقی را متوقف کند، خاطرنشان کرد: این سامانه به سیگنال طلایی توجه می کند. . زمان خاموش شدن پله برقی ها در هنگام بروز حوادث است و با توجه به نظرات همکاران واحدهای کیفی و ایمنی در تلاش هستیم تا این سیستم را از ابتدا بر روی پله برقی های جدید نصب کنیم و به تدریج بر روی پله های برقی دیگر نیز نصب شود. مترو

این سامانه منحصرا توسط یک شرکت داخلی تولید و عرضه می شود و دارای گواهی ثبت اختراع در داخل و خارج از ایران می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.