افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

نشست کمیسیون جوانان جمعیت ملی در ژنو – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 407379
نشست کمیسیون جوانان جمعیت ملی در ژنو – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست رسمی کمیسیون جوانان فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در سال 2024 با حضور 85 نماینده جوان از سراسر جهان پیش از مراسم افتتاحیه مجمع عمومی فدراسیون بین المللی جمعیت صلیب سرخ و هلال احمر بین المللی انجام شد این کمیسیون به عنوان بستری برای مشارکت معنادار نمایندگان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست رسمی کمیسیون جوانان فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در سال 2024 با حضور 85 نماینده جوان از سراسر جهان پیش از مراسم افتتاحیه مجمع عمومی فدراسیون بین المللی جمعیت صلیب سرخ و هلال احمر بین المللی انجام شد

این کمیسیون به عنوان بستری برای مشارکت معنادار نمایندگان جوانان از سراسر جهان در شکل دادن به جهت گیری آینده فدراسیون بین المللی عمل می کند و تضمین می کند که دیدگاه های جوانان در بحث های راهبردی و بشردوستانه جهانی گنجانده شده است.

در این جلسه تاکید شد که جوانان رهبر هستند، آنها الهام بخش همه ما هستند و به ما در ساختن آینده ای بهتر کمک می کنند.

طی این جلسه، هزاره چاکون یکی از صلیب سرخ کاستاریکا پانل در این امر مدیریت شده است پانلاو تجربیات خود را از زمان خود به عنوان یک داوطلب محلی به اشتراک گذاشت و بر نقش جنبش در توسعه مشارکت جوانان و مهارت های مدیریتی تأکید کرد.

این جلسه با حضور جگان برگزار شد. ژاپنیدبیر کل فدراسیون بین المللی و آقای بحث یکی راسومکه ریاست کمیسیون جوانان فدراسیون بین المللی را بر عهده دارد.

جاگان در مراسم افتتاحیه کمیسیون جوانان گفت: می خواهم به شما تبریک بگویم که به نمایندگی از جوانان صحبت کردید و رهبر آنها را انتخاب کردید. این رهبر صدای شما را در بحث ها نمایندگی می کند و بر فرآیند تصمیم گیری تاثیر می گذارد. برای این دموکراسی و مشارکت ارزش قائل شوید. زمان آن فرا رسیده است که شما به عنوان رهبران جوان راه را به ما نشان دهید.

در این جلسه اعضای سابق کمیسیون جوانان فدراسیون تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و برای پیشبرد بهتر اهداف کمیته به سوالات اعضای شرکت کننده پاسخ دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.