افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

نشست کانون حقوق بین الملل سازمان بسیج حقوق دانان کشور برگزار شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 330652
نشست کانون حقوق بین الملل سازمان بسیج حقوق دانان کشور برگزار شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست انجمن حقوق بین الملل سازمان بسیج حقوق دانان کشور برگزار شد. در این جلسه یدالله علیزاده مدیر کانون حقوق بین الملل سازمان بسیج حقوق دانان به تشریح اقدامات کانون پرداخت و گفت: این کانون می تواند اقدامات بسیار موثری را انجام دهد که هم در سطح ملی و هم در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست انجمن حقوق بین الملل سازمان بسیج حقوق دانان کشور برگزار شد.

در این جلسه یدالله علیزاده مدیر کانون حقوق بین الملل سازمان بسیج حقوق دانان به تشریح اقدامات کانون پرداخت و گفت: این کانون می تواند اقدامات بسیار موثری را انجام دهد که هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی مطرح می شود.

وی با بیان اینکه به زودی شورای انجمن منصوب می شود گفت: امیدواریم با اتحاد این قشر تاثیرگذار شجره نامه سازمان بسیج حقوقدانان بیایید نقش موثری داشته باشیم.

در این جلسه بهرامی پور رئیس شورای عالی کانون های تخصصی و رئیس سازمان بسیج وکلای کشور با تقدیر از عملکرد کانون حقوق بین الملل این سازمان گفت: بحمدالله اقدامات خوبی در این انجمن انجام شده است که جمع آوری شد. امضای وکلا برای دادخواست گری از مراجع بین المللی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه، حضور و شرکت در کنگره بین المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل، برگزاری میزگرد تخصصی تبیین حقوقی قتل شهید اسماعیل هانیه و انعکاس این اقدامات در رسانه ها، صدا و سیما و موارد دیگر، نمونه هایی است که باید توسعه و تقویت شود.

بهرامی پور با بیان حساسیت نقش و جایگاه این انجمن در سطح ملی و بین المللی، ابراز امیدواری کرد; این انجمن باید به جایگاهی برسد که به رویدادهای پیرامونی مرتبط با حوزه حقوق بین الملل واکنش نشان دهد و در هر زمان نقش آفرینی کند.

در پایان این جلسه اعضای محترم انجمن به بررسی وظایف و برنامه های انجمن پرداختند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.