افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

نشست مظاهر عشق سال آینده در لنگرود و رشت برگزار می شود – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 349557
نشست مظاهر عشق سال آینده در لنگرود و رشت برگزار می شود – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا ملک علی پور دوشنبه شب در حاشیه اجلاس سران شهدای آستارا به سخنرانی پرداخت. برو وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان، مجموعه برنامه هایی تعریف شده است که در این میان این برنامه های فاخر، موضوع روایت مقاومت […]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا ملک علی پور دوشنبه شب در حاشیه اجلاس سران شهدای آستارا به سخنرانی پرداخت. برو وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان، مجموعه برنامه هایی تعریف شده است که در این میان این برنامه های فاخر، موضوع روایت مقاومت در هر شهر از بدو ورود اسلام است. تا امروز .

رئیس اجلاسیه 8 هزار شهید گیلان با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدا در سال جاری و سال آینده در برخی شهرهای گیلان گفت: سلام مراسم تجلیل از شهدا امسال در شهرهای آستارا، صومعه سرا، انزلی، تلاش، رودبار، رودسر، آستانه اشرفیه و لاهیجان و سال آینده در دو شهرستان لنگرود و رشت برگزار می شود و در نهایت در 24 اردیبهشت ماه سالروز توسط حج تمتع برگزار می شود. قاسم. سخنرانی تاریخی عزیز در اولین کنگره شهدای استان گیلان در سال 1394 و در اختتامیه دومین کنگره شهدای استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدا در آستارا به عنوان اولین میزبان این اجلاسیه گفت: اجلاسیه شهدای این شهرستان از روز جمعه 18 شهریور ماه آغاز شد و به مدت 5 شب ادامه داشت و اتفاق فرخنده ای که در این شهرستان رخ داد. شهرستان همایش حضور مردم در کنار هم با اشتیاق، هوشمندی، همکاری و انسجام مسئولان این شهرستان واقعا نمونه بود. ضربه بزنید بود

ملک علیپور اجرای نمایش میدانی جلوه های عشق را در این نشست برشمرد و گفت: روایتی که در آستارا توسط نویسندگان این شهر نوشته شده و همچنین اجرای زیبای هنرمندان این نمایش هم در محتوا روایت و بازیگری ستودنی است. به طرز شگفت انگیزی جایی برای تشکر از نویسندگان، هنرمندان و همه دست ها بود. تمرین کنندگان ساخت این نمایش جلسه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=349557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.