افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره حوادث تروریستی لبنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 371762
نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره حوادث تروریستی لبنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی اظهار داشت: نظر یکی از همکاران ما در خصوص حضور ایران در برخی تیم های لبنانی و حزب اللهی نظر شخصی ایشان است و نه موضع کمیسیون ملی. . کمیسیون امنیت و سیاست خارجی شورای اسلامی. وی ادامه داد: تاکنون […]

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی اظهار داشت: نظر یکی از همکاران ما در خصوص حضور ایران در برخی تیم های لبنانی و حزب اللهی نظر شخصی ایشان است و نه موضع کمیسیون ملی. . کمیسیون امنیت و سیاست خارجی شورای اسلامی.

وی ادامه داد: تاکنون نه شورای اسلامی و نه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی تحقیقی در این زمینه انجام نداده اند و هیچ جلسه و مقاله ای در این خصوص وجود نداشته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی تصریح کرد: در رابطه با حوادث رخ داده در منطقه از جمله حوادث تروریستی در لبنان و بررسی ابعاد مختلف فنی و امنیتی این حوادث، کمیسیون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کمیسیون شورای اسلامی صبح فردا (دوشنبه 11 مهرماه) تشکیل جلسه می دهد و جلسه فوق العاده ای با حضور وزیر اطلاعات و تنی چند از مدیران این وزارتخانه، مسئولان، فرماندهان و مدیران سپاه خواهد داشت. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. ، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه و برخی ارگان های دیگر و به بررسی ابعاد مختلف این حادثه می پردازیم.

نماینده مردم دشتستان در شورای اسلامی افزود: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه لبنان را به شدت محکوم می کنیم و این اقدام ادامه جنایات 70 ساله و به ویژه جنایات سال آخر این سال تلقی می شود. رژیم».

رضایی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با ایجاد رعب و وحشت در ملت لبنان و اقدامات تروریستی علیه ملتی و غیرنظامیان در لبنان نشان داده است که چیزی جز زبان زور نمی‌فهمد و ما معتقدیم که از همه ابزارهای خنثی کردن وحشی‌گری‌ها و قتل‌های مردم این کشور است. رژیم صهیونیستی و ما باید از ماشین تروریستی و ماشین آدمکشی و کودک کشی این رژیم استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.