افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

نشست اضطراری شورای امنیت درباره ترور شهید «هانیه» – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 310054
نشست اضطراری شورای امنیت درباره ترور شهید «هانیه» – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیهریاست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد از برگزاری نشست اضطراری تا ساعاتی دیگر خبر داد. به گزارش این رسانه، ریاست موقت شورای امنیت اعلام کرد که امروز چهارشنبه پس از ترور شهید اسماعیل هانیهملاقات می تواندادن پس از آن بود که امیر سعید ایروانی، سفیر و […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیهریاست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد از برگزاری نشست اضطراری تا ساعاتی دیگر خبر داد.

به گزارش این رسانه، ریاست موقت شورای امنیت اعلام کرد که امروز چهارشنبه پس از ترور شهید اسماعیل هانیهملاقات می تواندادن

پس از آن بود که امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نامه ای به شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل درباره جنایات رژیم صهیونیستی نوشت: در پاسخ به نامه 29 جولای 2024 وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل به اطلاع رئیس شورای امنیت می‌رساند که جمهوری اسلامی ایران به‌طور قاطع و صریح تمامی اتهامات وارده به خود در نامه مذکور را محکوم و کاملاً رد می‌کند.

دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل افزود: ادعاهای مندرج در نامه مذکور گمراه کننده و کاملاً بی اساس است. نامه وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تلاشی مذبوحانه برای انحراف توجه بین المللی از ریشه های وضعیت کنونی و توجیه جنایات و فعالیت های شوم این رژیم در منطقه با تحریف روایات و انتشار اطلاعات نادرست است ایران و لبنان با وجود این تاکتیک‌ها، رژیم اشغالگر نمی‌تواند مسئولیت خود را در قبال جنایات وحشیانه و قتل‌های مداوم علیه مردم بی‌گناه در غزه و سایر کشورها انکار کند و باید مسئولیت اعمال خود را بپذیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.