افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

نشانه های خوبی از جامعه در مورد پزشکان وجود دارد.

  • کد خبر : 293204
نشانه های خوبی از جامعه در مورد پزشکان وجود دارد.

آفتاب نیوز: صلاحیت مسعود بیزیکیان تایید شد و اصلاح طلبان در نهایت به کاندیدای متعهد به انتخابات دست یافتند. اما سوال اصلی اینجاست که آیا موج آرای خاکستری به میدان خواهد رسید یا خیر؟ محمدصادق جوادی حصار، فعال سیاسی اصلاح طلب در «انتخاب» درباره توانایی پزشکان در جذب نسل جدید و آرای خاکستری گفت: آقای […]

آفتاب نیوز:

صلاحیت مسعود بیزیکیان تایید شد و اصلاح طلبان در نهایت به کاندیدای متعهد به انتخابات دست یافتند. اما سوال اصلی اینجاست که آیا موج آرای خاکستری به میدان خواهد رسید یا خیر؟

محمدصادق جوادی حصار، فعال سیاسی اصلاح طلب در «انتخاب» درباره توانایی پزشکان در جذب نسل جدید و آرای خاکستری گفت: آقای مدشکیان همان چیزی است که هست و در حال حاضر نمی تواند در فیلم بازی کند. آقای بیزیکیان در چند سال گذشته و در دوره های اخیر همواره همین سخنرانی را بر اساس مضامین عدالت محور داشته است. نقل قول های او درباره نهج البلاغه نیز در مورد عدالت خواهی است. معلوم نیست تا چه حد می تواند بخش خاموش جامعه را فعال کند. اما از دیروز تا امروز بسیاری از کسانی که می خواستند شرکت نکنند اکنون اخبار پزشکان را دنبال می کنند. نشانه های خوبی از جامعه وجود دارد. من گمان می کنم که اگر همه چیز خوب پیش برود، بخش قابل توجهی از آرای خاکستری به پای صندوق های رای خواهد رفت.

وی در خصوص احتمال چندقطبی شدن در انتخابات تصریح کرد: فکر می کنم بین اصولگرایان کاملاً اختلاف نظر وجود دارد. مثلا آقای قاضی زاده هاشمی اعلام کرد که نمی رود. آقای زاکانی همچنین گفت که تا آخر ثابت ماندم. بنابراین تنها فردی که کناره گیری نکرد پورمحمدی بود. اگر اصولگرایان برای منفعت متقابل نروند، سه جانبه خواهیم داشت. اگر زاکانی و قاضی زاده هاشمی بروند، پورمحمدی نمی رود. وی گفت که حوزه انتخابات نباید خالی از روحانی باشد.

وی در خصوص دوقطبی بودن پزشکان جلیلی در افزایش مشارکت خاطرنشان کرد: مولفه های افزایش مشارکت مولفه های دستوری و شطرنجی نیست. آنها مولفه های متنی هستند و باید در متن جامعه رخ دهند. یکی از آن مولفه هایی که همیشه به آن اشاره می کنیم، امید یا ناامیدی در جامعه است. اقشاری ​​از جامعه از تاثیر انتخابات بر سرنوشت خود ناامید شده و احساس می کنند که انتخابات پس از انتخابات بی اهمیت و توسط دیگران اداره می شود. حالا بحث این است که آوردن فردی به نام دکتر اثری ایجاد نمی کند، آوردن شخصیتی مانند پزشکان است که تحول ایجاد می کند. یعنی اسم مهم نیست، ماهیت آدم مهم است. اگر تغییر ماهیت اتفاق بیفتد و مردم باور کنند که شخص دیگری است، اولین قسمت امید ایجاد می شود.

جوادی حصار درباره احتمال تغییر رویکرد نهادهای قدرت به جریان های سیاسی گفت: من چند روز پیش گفتم که نشانه های روشنی از تغییر شکل نهادهای قدرت نمی بینم. اما شرایط خاص کشور و رویدادهای اخیر و انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری الزاماتی را به همراه خواهد داشت که دولت را مجبور به تجدید نظر خواهد کرد. تصور می کنم فاز تحرک تغییر راه آهن شروع شده و تغییر مسیر در حال انجام است. امیدوارم این سفر با پایانی خوش به پایان برسد. ما به یک جریان معتدل، انقلابی و توسعه طلب نیاز داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=293204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.