افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

نشانه هایی از روند صعودی وجود دارد

  • کد خبر : 364773
نشانه هایی از روند صعودی وجود دارد

کریس برنیسک، سرمایه گذار و تحلیلگر سابق ارزهای دیجیتال در ARK Invest، معتقد است که ارزهای دیجیتال در مراحل اولیه روند صعودی هستند. او خاطرنشان می‌کند که علیرغم احساسات نزولی بازار، دستاوردهای اندکی در حال رخ دادن است که نشان‌دهنده قدرت بازار است. به گفته Blockchain Homeland، برنیسک همچنین از اکوسیستم های کمتر شناخته شده […]

کریس برنیسک، سرمایه گذار و تحلیلگر سابق ارزهای دیجیتال در ARK Invest، معتقد است که ارزهای دیجیتال در مراحل اولیه روند صعودی هستند. او خاطرنشان می‌کند که علیرغم احساسات نزولی بازار، دستاوردهای اندکی در حال رخ دادن است که نشان‌دهنده قدرت بازار است.

به گفته Blockchain Homeland، برنیسک همچنین از اکوسیستم های کمتر شناخته شده ای مانند حرکت کنید و پروژه هایی مانند Sui و Aptos وی خاطرنشان کرد: آنها می توانند به ارزش بازار 10 تریلیون دلار کمک کنند.

برنیسک: بازار به 10 تریلیون دلار نزدیک می شود

کریس برنیسک می گوید که نشانه های ظریفی در ارزهای دیجیتال وجود دارد که نشان می دهد ما در مراحل اولیه یک روند صعودی هستیم.

به گفته این تحلیلگر، افزایش ملایم در حالی که احساسات بازار نزولی است، نشانه مثبتی برای ارزهای دیجیتال است:

ما همچنان شاهد شمع های سبز هستیم، در حالی که احساسات حاکم بر بازار همچنان افسرده است.

کریس برنیسک به برخی از بلاک چین‌های کمتر شناخته شده اشاره می‌کند که به گفته او هیجان اطراف آن مسری است و می‌تواند به چرخه کلی ارزهای دیجیتال کمک کند تا ارزش بازار به 10 تریلیون دلار برسد:

هیجان مسری از اکوسیستم‌های رو به رشدی مانند Celestia یا Move (شامل Aptos، Movement Labs و شبکه Sui) ناشی می‌شود، در حالی که ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین، اتریوم و سولانا از این روش پیروی می‌کنند.

اگر چشمتان به 10 تریلیون دلار است، اجازه ندهید شما را بفروشند.

پیش از این، Bernsik گفته بود که در این چرخه، توجه او به اکوسیستم Move است.

خز (حرکت کنید) یک زبان برنامه نویسی است که در ابتدا توسط کنسرسیومی با پشتیبانی متا برای پروژه شکست خورده Diem توسعه یافت. پس از آن، از این زبان برای توسعه بلاک چین های لایه 1 مانند Sui (SUI) و Aptos (APT) استفاده شد.

برنیسک گفت:

من فکر می کنم که حتی اگر اکوسیستم مو در حال حاضر بسیار کوچک است، ارزش توجه به آن را دارد. مانند پروژه هایی مانند Movement، Optos، Sui…

در حال حاضر، مردم در مورد این اکوسیستم به گونه ای صحبت نمی کنند که برای من جالب باشد، زیرا من همیشه دوست دارم به پروژه هایی بروم که مردم در مورد آنها زیاد صحبت نمی کنند. این موج شلوغ نیست و ممکن است خیلی خوب پیش برود.

وقتی به تولد توکن هایی مانند Moo، Swi و Aptos نگاه می کنید، می بینید که متا خالق آنهاست. این موضوع مهمی است. مردم متوجه نیستند که متا چقدر زمان، انرژی و پول صرف کرده است تا چیزی را برای مردم عادی ایجاد کند. چیزی که در هفته آخر قبل از عرضه متوقف شد و سپس به اکوسیستم ارزهای دیجیتال گسترده تر راه یافت.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-16 14:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.