افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

نشاط و شادی را باید بیشتر در سایه ورزش جستجو کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 136893
نشاط و شادی را باید بیشتر در سایه ورزش جستجو کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین رجبی ظهر شنبه در دیدار با نخبگان ورزشی آذربایجان غربی با تبریک هفته بسیج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ورزشکاران سفیران فرهنگی مناطق و استان های خود هستند. . و ورزش توانایی مهمی برای تبیین ارزش های اسلامی است. کارکرد فرهنگی در عرصه ورزش یک […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین رجبی ظهر شنبه در دیدار با نخبگان ورزشی آذربایجان غربی با تبریک هفته بسیج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ورزشکاران سفیران فرهنگی مناطق و استان های خود هستند. . و ورزش توانایی مهمی برای تبیین ارزش های اسلامی است. کارکرد فرهنگی در عرصه ورزش یک اصل اساسی است و نباید از آن غفلت کرد.

وی با بیان اینکه می توان از توانمندی های ورزشی آذربایجان غربی برای هویت بخشی و افزایش نشاط و نشاط اجتماعی استفاده کرد، افزود: نشاط و شادابی در سایه ورزش موضوعی است که نیاز به تعمیق دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اعلام کرد: استعداد به دنبال ورزش به ویژه در بین جوانان مناطق مرزی و محروم نباید مورد غفلت قرار گیرد و جذب جوانان به این موضوع بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه ورزش سرمایه اجتماعی محسوب می شود، گفت: گویش، رفتار و پوشش ورزشکار در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین نباید از تاثیر ورزش غافل شد.

سردار رجبی تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی امنیت پایدار در آذربایجان غربی برقرار شده است و باید از این وضعیت برای ترویج فرهنگ ورزش و تفریح ​​در جامعه استفاده کرد.

وی تاکید کرد: لازم است به دور از دستور و لابی، امور هیئت های ورزشی استان ها را بهتر پیش برد و از بین افراد متعهد و مومن انتخاب شود و در این زمینه بسیار دقت شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه ایران قدرتمند باید ورزش قوی هم داشته باشد، افزود: هم تراز قرار دادن ورزشکاران با ورزشکاران از جمله ورزشکاران است. بین المللی و سربلندی در عرصه های مختلف مایه مباهات ملت ایران و امت اسلامی است لذا سربلندی ورزشکاران ایرانی باعث شکستن سر دشمنان می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.