افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

نسل جدید پورشه در راه است!

  • کد خبر : 114138
نسل جدید پورشه در راه است!

آفتاب نیوز: Lutz Meschke، مدیر مالی پورشه، گفت که زنجیره تامین این خودروساز لوکس در حال بهبود است، اما تورم بالا همراه با اوج سرمایه گذاری برای خط تولید جدید به دلیل عرضه در سال 2024 باعث شد که هزینه ها همچنان بالا بماند. مسچکه گفت: «دولت‌ها نرخ‌های بهره را به‌طور چشمگیری افزایش داده‌اند و […]

آفتاب نیوز:

Lutz Meschke، مدیر مالی پورشه، گفت که زنجیره تامین این خودروساز لوکس در حال بهبود است، اما تورم بالا همراه با اوج سرمایه گذاری برای خط تولید جدید به دلیل عرضه در سال 2024 باعث شد که هزینه ها همچنان بالا بماند.

مسچکه گفت: «دولت‌ها نرخ‌های بهره را به‌طور چشمگیری افزایش داده‌اند و این وضعیتی را ایجاد می‌کند که مشتریان تمایلی به سرمایه‌گذاری در یک محصول جدید ندارند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نیز ابراز نگرانی کرده است که هزینه‌های وام‌گیری بالاتر باعث می‌شود مشتریان با وجود کاهش قابل توجه قیمت، از خرید خودروهای خود اجتناب کنند و سایر خودروسازان بزرگ نیز محتاط‌تر شده‌اند.

افزایش تورم و عدم اطمینان اقتصادی باعث کاهش تمایل خریدار پس از سال ها تقاضای بالای فروش شده و به فروش سه ماهه برندهای لوکس لطمه وارد کرده است.

پورشه سال آینده پانامرا، تایکان و ماکان جدید و همچنین نسل جدیدی از خودروهای اسپورت را روانه بازار خواهد کرد و امسال 2 میلیارد یورو (2.9 میلیارد دلار سنگاپور) برای تحقیق و توسعه هزینه کرده است که بالاترین رقم در یک دوره 9 ساله است. ماه ها. در سطح جهانی. این خودروساز لوکس در 9 ماهه نخست سال بازدهی فروش 18.3 درصدی با سود عملیاتی 9 درصدی تا سقف 5.5 میلیارد یورو را به ثبت رساند.

به گزارش رویترز، تحویل خودروی اسپرت تمام الکتریکی تایکان با 11 درصد افزایش به 27885 دستگاه رسید که نشان دهنده بهبود چالش های زنجیره تامین در تامین امنیت برخی از قطعات خودروهای برقی با باتری است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.