افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
8

نسخه ویژه ریلمی 10 پرو با طعم کوکاکولا معرفی شد!

  • کد خبر : 15844
نسخه ویژه ریلمی 10 پرو با طعم کوکاکولا معرفی شد!

گوشی ریلمی 10 پرو نسخه کوکاکولا (Realme 10 Pro Coca-Cola Edition) امروز به طور رسمی معرفی شد. این نسخه همان‌طور که از نامش پیداست، دارای طراحی جدید اختصاصی مربوط به محبوب نوشیدنی‌های گازدار است و جعبه آن آیتم‌های بسیاری برای دوستداران کوکاکولا عرضه شده است. جالب است که تنها 1000 دستگاه از این تولید شده […]

گوشی ریلمی 10 پرو نسخه کوکاکولا (Realme 10 Pro Coca-Cola Edition) امروز به طور رسمی معرفی شد. این نسخه همان‌طور که از نامش پیداست، دارای طراحی جدید اختصاصی مربوط به محبوب نوشیدنی‌های گازدار است و جعبه آن آیتم‌های بسیاری برای دوستداران کوکاکولا عرضه شده است. جالب است که تنها 1000 دستگاه از این تولید شده است که دارای 8 حافظه حافظه و 128 فضای فضای ذخیره‌سازی داخلی است. البته، وجود خاص بودن گوشی قیمتی که برای تعیین معقول و تنها با پرداخت 255 دلار (240 یورو) تعیین می‌شود، می‌توان آن را تهیه کرد.

در داخل این محصول کلکسیونی اقلام زیادی قرار دارد و اولین مورد خود گوشی که پنل پشتی آن با طرح کوکاکولا مزین شده است. یک ابزار سیم کارت به شکل درب بطری نوشابه تعداد زیادی برچسب، کارت با شماره منحصر به فرد از 0001 تا 1000 و یک مجسمه دوست داشتنی از نماد شرکت سازنده ریلمی نیز از دیگر محتویات جعبه این نسخه ویژه از 10 پرو پرو

ریلمی 10 پرو نسخه کوکاکولا

ریلمی 10 پرو نسخه کوکاکولا دارای یک انیمیشن شارژ سفارشی است که شبیه به سهرةاک بط! همچنین، کاغذ دیواری گازدار و مجموعه ای از سیستم عامل اضافه می شود همگی فقط در این نسخه ویژه در هستند. صداهای اعلان و آهنگ زنگ با تم کوکاکولا هم کننده حال و هوای نوشابه‌ای گوشی!

شایان ذکر که تمام تغییرات در بخش ظاهری هیچ رابطی از گوشی بوده و تغییری در مشخصات 10 پروژه ایجاد نشده است. بنابراین، عملکرد آن دقیقاً مطابق با همان نسخه معمولی ریلمی 10 پرو خواهد بود.

ریلمی 10 پرو نسخه کوکاکولا

این گوشی در حال حاضر برای فروش در وب سایت realme.com و flipkart در دسترس، و قرار است از 14 فوریه (25 بهمن) به صورت رسمی وارد بازار شود. قیمت این ویژه تنها کمی از نسخه معمولی 8/128 گیگابایتی ریلمی 10 پیشنهاد بیشتر و آیتم‌هایی که به همراه ارائه می‌شوند تا به یک پیشنهاد جذاب برای دوستداران دوستداران نوشابه‌های کوکاکولا کوکاکولا تبدیل شوند. اگر شما به دنبال یک گوشی خاص و به فرد هستید می‌توانید به ریلمی 10 نسخه کوکاکولا بروید که آن را هم ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.