افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

نسخه توسعه پزشکان با هوش مصنوعی

  • کد خبر : 386886
نسخه توسعه پزشکان با هوش مصنوعی

هدف امروز: رئیس جمهور در دیدار با جمعی از فعالان هوش مصنوعی، استفاده بهینه از توانمندی ها و کارکردهای این پدیده جدید را تسریع در توسعه کشور دانست.به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مزیکیان در دیدار با جمعی از فعالان حوزه هوش مصنوعی، استفاده بهینه از قابلیت ها و کارکردهای این پدیده جدید به ویژه در […]

هدف امروز: رئیس جمهور در دیدار با جمعی از فعالان هوش مصنوعی، استفاده بهینه از توانمندی ها و کارکردهای این پدیده جدید را تسریع در توسعه کشور دانست.
به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مزیکیان در دیدار با جمعی از فعالان حوزه هوش مصنوعی، استفاده بهینه از قابلیت ها و کارکردهای این پدیده جدید به ویژه در حوزه های حاکمیتی ملی، بهداشت و سلامت، کشاورزی و غذا ، آموزشی و امنیتی و پدافندی و افزود: برای استفاده بهینه از این توانمندی بزرگ، نیازمند متخصصانی در زمینه نقاط قوت و ضعف و همچنین فرصت ها و چالش های موجود در حوزه هوش مصنوعی برای برنامه ریزی دقیق و کارشناسی در این زمینه هستیم.
رئیس جمهور درک دقیق وضعیت موجود، ترسیم افق و چشم انداز مطلوب در این حوزه و برنامه ریزی برای چگونگی دستیابی به این هدف را برای توسعه و ارتقای هوش مصنوعی مطابق با اکوسیستم و اکوسیستم کشور ضروری دانست. فرهنگ سازی کرد و افزود: زمانی که استفاده از پدیده های جدید برای رشد و توسعه کشور ضروری باشد، در صورتی محقق می شود که ابتدا وضعیت فعلی خود را دقیقاً بشناسیم و بدانیم که این پدیده قرار است چه خدمتی به ما ارائه کند و چه نیازهایی دارد. کشوری که با آن ملاقات خواهد کرد تا بتوانیم گسترش و ارتقای شما را به درستی و کارشناسی برنامه ریزی کنیم.
این پزشک در ادامه بر لزوم انطباق استفاده از این پدیده جدید با فرهنگ، باورها و سبک زندگی ایرانیان تاکید کرد و گفت: متاسفانه عدم آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی امروزه به چالشی برای نوجوانان و جوانان تبدیل شده است. و در برخی موارد به دلیل عدم تحرک، سلامتی آنها نیز ضروری است، به موازات توسعه و ارتقاء هوش مصنوعی، ساختار سیستم آموزشی ما نیز باید تغییر و اصلاح اساسی شود و همراه با انتقال هوش مصنوعی. دانش و مهارت به دانش آموزان، باید با تقویت روحیه کار گروهی در آنها بر بخشی از این چالش فائق آییم که خوشبختانه این روند در دولت چهاردهم آغاز شده است.
رئیس جمهور همچنین با تاکید بر پرهیز از پراکندگی و موازی کاری و اقدامات غیرمتمرکز در حوزه هوش مصنوعی خاطرنشان کرد: دولت علاوه بر حمایت از توسعه این پدیده جدید، در زمینه هماهنگی نهادهای ذیربط نیز از پراکنده کاری جلوگیری می کند. و هدر دادن فرصت ها و سرمایه ها در این زمینه نیز نقش فعالی خواهد داشت. پیش از سخنان رئیس جمهور، برخی از حاضران در جلسه ضمن تشریح ابعاد مختلف پدیده هوش مصنوعی و قابلیت های آن در توسعه، افزایش بهره وری و ایجاد عدالت، به بیان دغدغه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.