افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
1

نسخه ترسناک من را خواهید دید!

  • کد خبر : 392845
نسخه ترسناک من را خواهید دید!

مستر المپیاد 2024 از امشب با نشست خبری ورزشکاران رشته های مختلف آغاز می شود و هادی چوپان مدعی ایران در رشته اوپن نیز مانند سال های گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. به گزارش صبح امروز، مستر المپیاد 2024 با نشست خبری ورزشکاران رشته های مختلف از امشب آغاز می شود […]







مستر المپیاد 2024 از امشب با نشست خبری ورزشکاران رشته های مختلف آغاز می شود و هادی چوپان مدعی ایران در رشته اوپن نیز مانند سال های گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.



به گزارش صبح امروز، مستر المپیاد 2024 با نشست خبری ورزشکاران رشته های مختلف از امشب آغاز می شود و هادی چوپان مدعی ایرانی در رشته آزاد نیز مانند سال های گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

چوپان که در سال 2022 عنوان قهرمانی را کسب کرد و سال گذشته نایب قهرمان شد امسال با شماره یک وارد می شود. وی در گفت و گو با رسانه ها گفت: امسال هم مثل سال 2022 شماره یک را گرفتم و می خواهم مثل شماره خودم شماره یک باشم. نسخه وحشتناک هادی شپرد را خواهید دید. مطمئن باشید که خشن ترین نسخه چوپان خواهد بود.

وی ادامه داد: با انرژی هوادارانم پیشرفت می کنم و می خواهم با ساندو (تندیس قهرمانی مستر المپیا) جواب انرژی آنها را بدهم.

هادی چوپان در پایان سخنان خود به غیبت چند تن از بدنسازان ایرانی علیرغم اخذ مجوز مستر المپیا اشاره کرد و گفت: من اینجا تنها هستم و برخی از هموطنانم با وجود حضور در مسابقات حرفه ای و گرفتن مجوز نتوانستند اینجا باشند. آنها پشت سد روادید هستند و از هرکسی که هر کاری می تواند انجام دهد می خواهم در این زمینه به ورزشکاران ایرانی کمک کند. وقتی می بینم هموطنانم اینجا نیستند، دلم می شکند.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.