افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

نسبت حقوق بازنشستگان در مسیر است ثبت نام برای سفرهای تابستانی بازنشستگان آغاز شد

  • کد خبر : 290877
نسبت حقوق بازنشستگان در مسیر است ثبت نام برای سفرهای تابستانی بازنشستگان آغاز شد

از 19 خردادماه ثبت نام برای سفرهای تابستانی بازنشستگان، مستمری بگیران و خانواده های محترمشان آغاز شد. مدیر کل مؤسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح هنگام افشای این موضوع خاطرنشان کرد: برای آسایش افراد تحت حمایت سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان، تعداد مراکز اسکان نیز افزایش یافته است. افزایش و امکانات تفریحی و ورزشی. […]

از 19 خردادماه ثبت نام برای سفرهای تابستانی بازنشستگان، مستمری بگیران و خانواده های محترمشان آغاز شد.

مدیر کل مؤسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح هنگام افشای این موضوع خاطرنشان کرد: برای آسایش افراد تحت حمایت سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان، تعداد مراکز اسکان نیز افزایش یافته است. افزایش و امکانات تفریحی و ورزشی.

احمدرضا عصاری گفت: نصب سالن های ورزشی چند منظوره، سالن بدنسازی، شهربازی، پارک واقعیت مجازی و سایت تیراندازی در هتل یاس انزلی، سایت تراپ (تیراندازی به اهداف پرنده)، سایت پینت بال، کافه کتاب و اتاق بازی در هتل سپیدکنار انزلی، اتاق بازی، زمین پارک فوتبال و واقعیت مجازی هتل نارنج متین چابکسر یکی از راهکارهای مفید برای افزایش رضایت جامعه هدف است.

یادآور شد: ثبت نام مراکز اقامتی از طریق سامانه تلفنی 09621 داخلی 4، سایت صندوق تامین اجتماعی NM www.esata.ir و همچنین با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در سراسر کشور انجام می شود.

دولت سیزدهم با افزایش 23 درصدی وام های بخش اجتماعی در سال جاری، پوشش حمایتی خود از اقشار ضعیف، نیازمند و مستمری بگیران را افزایش داده است.

دولت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی امسال برنامه های گسترده ای را در راستای عدالت اجتماعی، افزایش رفاه، کاهش فقر و افزایش دسترسی ضعیف ترین اقشار جامعه به منابع عمومی اجرا کرده است. هدف از این برنامه ها تخصیص بودجه برای دستیابی به اهداف بود.

سازمان برنامه و بودجه در سال 1403 اقداماتی از جمله افزایش 23 درصدی اعتبارات حوزه مراقبت نسبت به سال قبل، افزایش 29 درصدی اعتبارات حوزه درمان، افزایش 30 درصدی مستمری بیماران و تناسب مستمری بگیران را انجام داده است. . حقوق از طریق افزایش 1 درصدی مالیات بر ارزش افزوده که امسال اجرا خواهد شد.

حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر با هدف افزایش کرامت انسانی و عدالت توزیعی در تعامل با نهادهای ذیربط نسبت به سال قبل به طور میانگین 20 درصد افزایش یافت.

از سوی دیگر، وام های بخش کمک نسبت به سال قبل 23 درصد رشد داشته است. افزایش 12 میلیارد تومانی بودجه بنیاد شهید، افزایش 6.000.000 میلیون تومانی بودجه مددکاری اجتماعی و افزایش 3.100.000 میلیون تومانی بودجه کمیته امداد از اقدامات خوبی بود که انجام شده است. در قالب بودجه 1403.

دسترسی به آب آشامیدنی به عنوان یکی از اهداف توسعه در بودجه 1403 مورد توجه جدی قرار گرفته است. افزایش 73 درصدی پروژه های آبرسانی و آبرسانی به شهرها و شهرها، افزایش 73 درصدی در ساخت سدها و انتقال آب شرب، و افزایش 60 درصدی پروژه های حاکمیت بخش آب از جمله آبخیزداری، تهیه ابزار و غیره در این زمینه.

در سال جاری اعتبار طرح های آبرسانی به شهرها و شهرها به ۲۲ میلیارد و ۴۰۳ میلیارد تومان رسیده که نسبت به سال گذشته ۷۳ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.