افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

نروژ: برای کاهش تنش در منطقه به آتش بس در غزه نیاز داریم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 372258
نروژ: برای کاهش تنش در منطقه به آتش بس در غزه نیاز داریم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با تشدید تنش ها در خاورمیانه در پی گسترش حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و سلسله انفجارهای تروریستی وسایل ارتباطی در این کشور، اکنون منطقه در معرض خطر قرار گرفته است. در آستانه یک درگیری بزرگ و جهانی. موضوعی که جامعه بین المللی به دنبال جلوگیری از […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با تشدید تنش ها در خاورمیانه در پی گسترش حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و سلسله انفجارهای تروریستی وسایل ارتباطی در این کشور، اکنون منطقه در معرض خطر قرار گرفته است. در آستانه یک درگیری بزرگ و جهانی. موضوعی که جامعه بین المللی به دنبال جلوگیری از این اتفاق است.

در نتیجه همزمان با افزایش تنش ها در خاورمیانه، وزرای خارجه لبنان و نروژ با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. برو آنها آن را انجام دادند

دهانه بارت شناسهوزیر خارجه نروژ در این مورد بار وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز با عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه لبنان دیدار و گفتگو کردم. وقوع انفجارها در لبنان به ویژه انفجار وسایل ارتباطی، جلوه ای از تشدید جدی تنش ها در منطقه است. در این دیدار من ابراز همدردی نروژ با ملت لبنان کردم.

در ادامه این پیام آمده است: برای کاهش سطح تنش در منطقه و جلوگیری از سرایت درگیری به سایر مناطق، نیازمند آتش بس فوری در غزه هستیم.

نروژ یکی از بزرگترین کشورهاست واسطه ها بین فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی در نظر گرفته می شود. صحبت می کند اسلو که برای تشکیل کشور مستقل فلسطین در دهه 1990 برگزار شد، اما هرگز با ترور اسحاق رابین، نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی توسط یک صهیونیست افراطی و کشته شدن یاسر عرفات، رهبر رژیم صهیونیستی تکمیل نشد. سازمان خودمختار؛ موضوعی که احزاب راست در سرزمین های اشغالی هرگز آن را نپذیرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.