افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
7

نرخ رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران

  • کد خبر : 20496
نرخ رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران

در جدول منتشر شده قیمت رهن و اجاره مسکن در مناطق مختلف تهران را مشاهده می کنید. به گزارش صبح امروز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، آخرین گزارش مرکز آمار ایران نشان می دهد متوسط ​​قیمت مسکن در دی ماه سال 1401 به ازای هر مترمربع واحد مسکونی فروخته شده به 52 میلیون و 779 […]

در جدول منتشر شده قیمت رهن و اجاره مسکن در مناطق مختلف تهران را مشاهده می کنید.

به گزارش صبح امروز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، آخرین گزارش مرکز آمار ایران نشان می دهد متوسط ​​قیمت مسکن در دی ماه سال 1401 به ازای هر مترمربع واحد مسکونی فروخته شده به 52 میلیون و 779 هزار تومان رسیده است.

از آن زمان تا به امروز، مرکز آمار ایران آمار رسمی از نرخ تورم و میانگین قیمت مسکن در تهران منتشر نکرده است. اما سوابق خرید و فروش ملک حکایت از جهش قیمت ها در بازار رهن، اجاره و خرید ملک دارد.

بر اساس بررسی های انجام شده در فروردین 1402 و بر اساس داده های ارائه شده توسط شرکت ها و وب سایت های خرید و فروش املاک، عرضه مسکن توسط مالکان در فروردین ماه نسبت به اسفند 1401 کاهش چشمگیری داشته است.

بنابراین میانگین کل آگهی های درج شده در منطقه سعادت آباد تهران در فروردین 1402 و نسبت به اسفند 1401، 54 درصد کاهش داشته است.

این در حالی است که به گفته مشاوران املاک، در بخش تقاضا، مراجعات مشتریان در این بازه زمانی افزایش چشمگیری داشته است و در منطقه سعادت آباد نیز در فروردین ماه 1402 نسبت به اسفند 1401، مراجعه مشتریان 450 درصد افزایش داشته است.

میانگین قیمت رهن، اجاره و خرید مسکن نیز در این بازه زمانی افزایش چشمگیری داشته و در ماه های ابتدایی سال جاری بازار مسکن از نرخ تورم جلوتر بوده است.

آخرین قیمت رهن و اجاره خانه در بازار تهران به شرح زیر است:

سند رهن و نرخ اجاره خانه در مناطق مختلف تهران صبح زود. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.