افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

نرخ بهره آمریکا تغییری نکرد. واکنش قیمت بیت کوین چه بود؟

  • کد خبر : 310217
نرخ بهره آمریکا تغییری نکرد.  واکنش قیمت بیت کوین چه بود؟

بر اساس گزارش های بازار، نرخ بهره آمریکا همانطور که تحلیلگران انتظار داشتند در محدوده 5.5 تا 5.25 درصد ثابت باقی ماند. بازارهای پرریسک مانند بازار ارزهای دیجیتال مدت هاست که منتظر کاهش نرخ بهره در این کشور هستند. نرخ بهره بالا عموما باعث می شود که سرمایه گذاران از بازارهای مالی پرخطر مانند ارزهای […]

بر اساس گزارش های بازار، نرخ بهره آمریکا همانطور که تحلیلگران انتظار داشتند در محدوده 5.5 تا 5.25 درصد ثابت باقی ماند. بازارهای پرریسک مانند بازار ارزهای دیجیتال مدت هاست که منتظر کاهش نرخ بهره در این کشور هستند.

نرخ بهره بالا عموما باعث می شود که سرمایه گذاران از بازارهای مالی پرخطر مانند ارزهای دیجیتال و بیت کوین دوری کنند. به عبارت دیگر، این شرایط به طور معمول ریسک پذیری معامله گران را کاهش می دهد.

برعکس، نرخ بهره پایین عموما مردم را به سمت بازارهای پرریسک جذب می کند. با این حال، فدرال رزرو آمریکا حدود دو سال پیش برای کاهش تورم مجبور به افزایش نرخ بهره شد. نرخ بهره بالا به طور کلی عرضه پول را کاهش می دهد و بنابراین در کنترل تورم موثر است.

در این مدت نرخ تورم این کشور نیز تا حدودی کاهش یافت و به محدوده 3 درصد نزدیک شد. با این حال، فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده است که تا زمانی که نرخ تورم به 2 درصد نرسد، سیاست های خود را تغییر چندانی نخواهد داد.

با وجود این کاهش در داده های تورم، معامله گران و دارندگان بیت کوین انتظار کاهش در نرخ بهره ایالات متحده را دارند. تحلیلگران می گویند به احتمال 90 درصد این اتفاق در ماه آینده، سپتامبر رخ می دهد.

در هر صورت انتشار خبر نرخ بهره آمریکا باعث شد تا قیمت بیت کوین در عرض 15 دقیقه اندکی کاهش یابد. باید دید این نوسانات نزولی تا چه حد ادامه خواهد داشت.

قیمت بیت کوین در مدت زمان 15 دقیقه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.