افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

نخودی قهرمان مسابقات کرواسی شد/شکست سخت شیخ اعظمی مقابل آمریکا

  • کد خبر : 176460
نخودی قهرمان مسابقات کرواسی شد/شکست سخت شیخ اعظمی مقابل آمریکا

آفتاب نیوز: در ادامه روز پایانی مسابقات کشتی فدراسیون جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، محمد نخودی دارنده دو مدال نقره و یک برنز جهانی در دیدار نهایی مقابل اوتاندی کونچادزه به روی تشک رفت. ، دارنده مدال نقره جهان 2018 از گرجستان و در پایان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد و مدال […]

آفتاب نیوز:

در ادامه روز پایانی مسابقات کشتی فدراسیون جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، محمد نخودی دارنده دو مدال نقره و یک برنز جهانی در دیدار نهایی مقابل اوتاندی کونچادزه به روی تشک رفت. ، دارنده مدال نقره جهان 2018 از گرجستان و در پایان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

پیش از این در رقابت های مقدماتی این وزن که به لطف حضور 6 مبارز به صورت دوره ای برگزار می شد، نخودی در مبارزه نخست 7 بر 3 جوزف لاوالی آمریکایی را شکست داد. نخودی در دور دوم در دیداری سرنوشت ساز که دیدار رده بندی برای صعود به تیم ملی بود، عبدالله شیخ اعظمی قهرمان مسابقات کشوری را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. او در نیمه نهایی با نتیجه 6 بر 6 ایوان ویک از آمریکا را شکست داد و به فینال راه یافت.

اما عبدالله شیخ اعظمی دیگر نماینده ایران در این وزن در دیدار رده بندی مقابل ایوان ویک از آمریکا که ۱۵ بر ۴ عقب بود دچار مصدومیت فنی شد و از رسیدن به مدال برنز بازماند. در این مبارزه جنگنده آمریکایی بارها به پای شیخ اعظمی رسید و موفق به کسب امتیاز شد.

پیش از این شیخ اعظمی در دیدار اول با نتیجه 4 بر یک مقابل محمد نخودی شکست خورده بود، سپس با 6 بر صفر از لارنس آمریکایی باخت و با کامبک بی نظیر خود 9 امتیاز کسب کرد و در نهایت با نتیجه 9 بر 6 راهی نیمه نهایی شد. مزیت – فایده – سود – منفعت. وی در نیمه نهایی به مصاف آوتاندی کونچادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه 12 بر 2 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

امیرعلی آذرپیرا تا دقایقی دیگر در فینال وزن 97 کیلوگرم به مصاف کایل اسنایدر دارنده مدال طلای جهان و المپیک از آمریکا می رود و کامران قاسم پور نیز که با شکست مقابل اسنایدر راه یافته بود، قهرمان خواهد شد. دارنده مدال برنز با ایرهان یالاچی از پاوو مبارزه می کند.

امیرحسین زارع در فینال سنگین وزن به مصاف امیررضا معصومی می رود که تصمیم ملی پوشان برای رسیدن به نایب قهرمانی تیم ملی در بازی های المپیک است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.