افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

نخودی به جردن باروز می رود/ ضربه کامران قاسم پور به حریف اسرائیلی؟ – خبرگزاری فوتبال پارس فوتبال ایران

  • کد خبر : 411913
نخودی به جردن باروز می رود/ ضربه کامران قاسم پور به حریف اسرائیلی؟ – خبرگزاری فوتبال پارس فوتبال ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان مسابقات وزن های غیرالمپیکی قهرمانی جهان در آلبانی برگزار شد. ارسال رایگان: در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد، رضا مومنی در دور نخست به مصاف وی یو لی از چین می رود. در صورت پیروزی در مرحله یک […]

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان مسابقات وزن های غیرالمپیکی قهرمانی جهان در آلبانی برگزار شد.

ارسال رایگان:

در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد، رضا مومنی در دور نخست به مصاف وی یو لی از چین می رود. در صورت پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف مبارز ارمنی می رود.

در وزن 70 کیلوگرم سینا خلیلی در دور نخست به مصاف نیورگون اسکریابین بلاروس می رود. در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف کمرتلیدزه گرجستانی خواهد رفت.

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی در دور نخست مقابل جردن باروز، قهرمان جهان و المپیک آمریکا به تاتامی می رود. ناخودی در صورت پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برنده ایتالیا و قرقیزستان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم پور دارنده دو مدال طلای جهان در دور نخست به مصاف ایندیان مان می رود. قاسم پور با توجه به قرعه کشی تا فینال به مصاف دیوید تیلور یا عبدالرشید سعدالله یو دو کشتی گیر قهرمانی جهان و المپیک از آمریکا و روسیه نمی رود. در صورت پیروزی با برنده مبارزان آلبانیایی و لتونی مبارزه خواهد کرد.

مبارزه:

در وزن 55 کیلوگرم که 16 نفر شرکت می کنند پویا دامرز در دور نخست به مصاف هایفنگ ژانگ از چین می رود و در صورت برتری بر این حریف در دور نخست به مصاف برنده امین صفرشایف از روسیه و کوریون صحرادین از اوکراین می رود. دور بعدی

در وزن 63 کیلوگرم که 21 مبارز حضور داشتند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه سادیک لالیف از روسیه و چتان از هند می رود.

در وزن 72 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، محمدرضا گرا در دور نخست به مصاف جته پرینگای آلبانیایی می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور بعد به مصاف سلجوقی جان ترکیه می رود.

در وزن 82 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، محمدعلی گرا در دور نخست به مصاف پر اولافسون سوئدی می رود و در صورت شکست این رقیب، در دور بعد به مصاف اریک زیلواسی مجارستانی می رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.