افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

نخست وزیر سابق تل آویو: حماس شکست نخورده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 182221
نخست وزیر سابق تل آویو: حماس شکست نخورده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ایهود باراک» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن خواستار استعفای نتانیاهو از نخست وزیری، تاکید کرد که «اسرائیل قبل از اینکه دیر شود به انتخابات زودهنگام نیاز دارد». . “. به گفته باراک، حماس شکست نخورده است و با وجود پیشروی های ارتش، احتمال بازگرداندن […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ایهود باراک» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن خواستار استعفای نتانیاهو از نخست وزیری، تاکید کرد که «اسرائیل قبل از اینکه دیر شود به انتخابات زودهنگام نیاز دارد». . “.

به گفته باراک، حماس شکست نخورده است و با وجود پیشروی های ارتش، احتمال بازگرداندن گروگان ها در حال کاهش است.

علاوه بر این، یکی از اعضای کابینه جنگ اعتراف کرد که امکان بازگرداندن اسرای اسرائیلی از طریق نظامی وجود ندارد.

گادی آیزنکوت، یکی از اعضای کابینه جنگ اسرائیل، اعتراف کرد که امکان بازگرداندن اسرای اسرائیلی زنده از غزه بدون دستیابی به توافق مبادله اسرا وجود ندارد و هرکس خلاف این را بگوید، دروغ می گوید.

منابع عبری زبان اعلام کردند که خانواده های اسرای اسرائیلی در غزه بار دیگر در تل آویو تظاهرات کردند.

معترضان در حالی که خیابان آیالون در تل آویو را مسدود کرده بودند، خواستار امضای فوری توافقنامه تبادل زندانیان با حماس و بازگرداندن فرزندانشان شدند.

پیش از این «ایهود لاوی» معاون سابق سازمان موساد تاکید کرده بود که فشار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه منجر به توافق نخواهد شد و تنها منجر به مرگ اسرای اسرائیلی در غزه خواهد شد.

همچنین شبکه 13 رژیم صهیونیستی اخیراً از اختلافات عمیق و جدی اعضای کابینه جنگی این رژیم بر سر موضوع اسرای اسرائیلی در غزه خبر داده است. این شبکه تاکید کرد که بنی گانتز و گادی آیزنکوت از حزب دولتی معتقدند که دولت تلاش جدی و کافی برای بازگرداندن زندانیان غزه انجام نمی دهد.

گانتز و آیزنکوت می گویند اولویت بازگرداندن زندانیان زنده است. این منبع تصریح کرد: از سوی دیگر، نتانیاهو و گالانت، وزیر جنگ، مخالف هرگونه طرحی هستند که منجر به توقف عملیات نظامی در غزه شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.