افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

نحوه چیدمان مبل در خانه / خانه خود را خیلی راحت مانند یک طراح حرفه ای طراحی کنید

  • کد خبر : 206619
نحوه چیدمان مبل در خانه / خانه خود را خیلی راحت مانند یک طراح حرفه ای طراحی کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دکوراسیون و طراحی داخلی موضوعی جالب و بسیار گسترده است که خیلی ها آن را دوست دارند. نیازی به داشتن تجربه زیادی در زمینه طراحی داخلی ندارید، اگر فقط علاقه مند هستید می توانید خانه یا محل کار خود را به بهترین شکل تزئین کنید. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دکوراسیون و طراحی داخلی موضوعی جالب و بسیار گسترده است که خیلی ها آن را دوست دارند. نیازی به داشتن تجربه زیادی در زمینه طراحی داخلی ندارید، اگر فقط علاقه مند هستید می توانید خانه یا محل کار خود را به بهترین شکل تزئین کنید. در مورد مبلمان مناسب، قرار دادن فرش، انتخاب لوستر، چیدمان میز تلویزیون و کنسول و … می توانید با کمی جستجو و تفکر بهترین تصمیم را بگیرید. مبل ال به عنوان یک مبل راحتی در بین خانواده ها بسیار محبوب است و در این مقاله قصد داریم روش های چیدمان این مدل مبل را برای داشتن خانه ای دلنشین و گرم بررسی کنیم. تا آخر با ما همراه باشید…

انواع مبل

مدل ها و ابعاد مختلفی از مبلمان ال در بازار موجود است که با توجه به سلیقه و فضای خود می توانید آنها را سفارش دهید. به عنوان مثال، برای یک اتاق نشیمن کوچک، می توانید یک مبل جمع و جور تهیه کنید که فضای کمی را اشغال می کند.

mobL3

همچنین می توانید مبل های بزرگ L شکل را سفارش دهید که برای فضاهای بزرگ مناسب است و تعداد زیادی را در خود جای می دهد.

moblL8

همچنین مدل هایی با کشو، تخت خواب و غیره وجود دارد که در صورت استفاده صحیح به خانواده ها کمک می کند وسایل اضافی را قرار دهند یا فضایی برای خواب مهمانان ایجاد کنند.

مبل به عنوان جداکننده فضا

یکی از کاربردهای خوب مبل، جداسازی فضاهای پذیرایی یا پذیرایی است. اگر فضای سالن شما بزرگ یا مستطیلی است، می توانید از مبل نهایت استفاده را ببرید تا فضای پذیرایی از اتاق نشیمن جدا شود.

moblL4

استفاده از مبل برای ایجاد اتاق تلویزیون راه دیگری برای استفاده از مبل در خانه است که محیطی زیبا و گرم را برای اعضای خانواده ایجاد می کند.

مبل را جلوی پنجره قرار دهید.

اگر هال و اتاق نشیمن شما دارای پنجره ای بزرگ و روشن است، قرار دادن یک طرف مبل در مقابل پنجره و چند پرده، منظره زیبایی در دکوراسیون منزل شما ایجاد می کند.

moblL5

قرار دادن چند گلدان طبیعی زیبا یا یک صندلی گهواره ای در کنار مبل و جلوی پنجره نیز نمای خیره کننده چیدمان مبل L را در خانه شما کامل می کند.

با مبل L یک گوشه دنج بسازید

اگر در هال یا اتاق نشیمن خانه تان گوشه ای دارید که جای مناسبی برای قرار دادن مبل است، درنگ نکنید و برای خود یک گوشه دنج بسازید. یکی از کاربردهای خوب مبلمان L شکل پرکردن دیوارهای بزرگ به بهترین شکل ممکن است.

mobileL7

قرار دادن یک آباژور مناسب یا یک گلدان طبیعی بزرگ در این گوشه فضای شما را کاملتر و زیباتر می کند.

مبل را در مقابل دیوار اصلی قرار دهید.

دیوار اصلی بزرگترین دیوار در اتاق نشیمن یا پذیرایی شماست، بنابراین استفاده از آن بسیار مهم است. یکی از کاربردهای دیوار اصلی در خانه، قرار دادن ضلع بزرگ مبل در مقابل آن است.

mobileL2

به این ترتیب می توانید دیوار پشت مبل را هماهنگ با رنگ مبل رنگ کنید. همچنین می توانید با نصب پانل های تزئینی و مدرن یا یک ساعت زیبا بر روی این دیوار ایجاد و دکوراسیون فضای خود را کامل کنید.

mobL1

استفاده از کوسن ها، روکش مبل ها و اکسسوری های زیبا و متناسب با دکوراسیون منزل شما بر روی مبل ال، فضایی خاص و چشمگیر ایجاد می کند که از آن لذت خواهید برد.

mobileL6

در این مقاله چند روش کاربردی و زیبا برای چیدمان و چیدمان مبل در اتاق نشیمن و هال خانه ارائه شد. اگر به موضوع دکوراسیون علاقه مند هستید، مقالات خوب زیادی در این زمینه وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.