افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

نحوه فعال سازی اینترنت رایگان دولتی + مراحل

  • کد خبر : 232671
نحوه فعال سازی اینترنت رایگان دولتی + مراحل

به گزارش رکنا، مردم بسته را فعال کنند. اینترنت رایگان و می توان به آنها هدیه داد mi.gov.ir برای دریافت هدیه یکی از شماره های خود را در آنجا اعلام کنید. حجم این بسته 5 گیگ معادل 12 گیگ و زمان استفاده از آن تا عید سعید فطر می باشد. بسته اینترنت رایگان برای مردم […]

به گزارش رکنا، مردم بسته را فعال کنند. اینترنت رایگان و می توان به آنها هدیه داد mi.gov.ir برای دریافت هدیه یکی از شماره های خود را در آنجا اعلام کنید. حجم این بسته 5 گیگ معادل 12 گیگ و زمان استفاده از آن تا عید سعید فطر می باشد.

بسته اینترنت رایگان برای مردم به مناسبت عید نوروز و رمضان

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان بسته اینترنت رایگان برای مردم در نظر گرفته ایم که حجم آن. 5 گیگابایت معادل 12 گیگابایت ترافیک داخلی است.

وی افزود: مردم می توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند این بسته را دریافت کنند.

زارع پور تاکید کرد: علاقه مندان می توانند به سایت my.gov.ir مراجعه کنند و یکی از شماره تلفن های خود را در آنجا وارد کنند و ما هدیه اینترنتی را روی آن شماره تلفن برایشان فعال می کنیم و تا عید می توانند از آن استفاده کنند. . الفطر: بسته را خواهند داشت.

وی ادامه داد: سال گذشته فیبر نوری در کشور 2 میلیون و 500 هزار نفر را تحت پوشش قرار می داد اما اکنون این تعداد سه برابر شده و به بیش از 7 میلیون نفر می رسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 35 درصد مردم اینترنت پرسرعت 1000 مگابایت بر ثانیه دریافت کرده اند و در حال حاضر حدود 60 درصد خدمات از طریق پنجره هوشمند دولت ارائه می شود و بیش از 40 میلیون نفر از آن استفاده می کنند. این امکان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.