افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

نحوه ثبت وام 300 میلیونی بدون بهره

  • کد خبر : 260366
نحوه ثبت وام 300 میلیونی بدون بهره

بانک دی برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود مکانیزمی به نام «باران» آماده کرده است. این وام 300 میلیون تومانی به افرادی تعلق می گیرد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند. به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، افرادی که می خواهند از بانک دی وام […]

بانک دی برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود مکانیزمی به نام «باران» آماده کرده است. این وام 300 میلیون تومانی به افرادی تعلق می گیرد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند.

به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، افرادی که می خواهند از بانک دی وام 300 میلیون تومانی دریافت کنند باید حداقل 10 میلیون تومان در حساب خود داشته باشند. این طرح یک وام خوب است و هیچ سودی تعلق نمی گیرد. این بانک تنها برای تامین هزینه های جاری، برای این طرح تسهیلات چهار درصد کارمزد در نظر گرفته است.

ضمانت اصلی دریافت نصب مذکور این است که متقاضی دارای ضامن رسمی باشد. پس از واریز این تسهیلات برای متقاضی، امکان بازپرداخت اصل و سود حداقل شش ماهه و حداکثر 60 ماهه وجود دارد.

افراد برای دریافت این نوع تسهیلات باید با در نظر گرفتن شرایط ذکر شده ماهانه مبلغ 5 میلیون و 454 هزار و 545 توکن را پرداخت کنند. کل سود این وام 36 میلیون تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود آن 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

بانک دی از چه زمانی شروع به کار کرد و چه خدماتی ارائه می کند؟

یکی از بانک های خصوصی ایرانی بانک دی است که در سال 1388 شروع به کار کرد و از آن زمان توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. با بیش از 91 شعبه و 1200 پرسنل به مشتریان در نقاط مختلف کشور خدمات رسانی می کند. این مجموعه به لطف ارائه خدمات نوین بانکی، انواع سپرده ها و سرمایه گذاری ها و ارائه انواع کارت های الکترونیکی توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=260366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.