افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

نحوه ترکیب نیم بوت و شلوار / شلوار خود را درست انتخاب کنید در غیر این صورت بسیار مورد غفلت قرار خواهید گرفت

  • کد خبر : 143994
نحوه ترکیب نیم بوت و شلوار / شلوار خود را درست انتخاب کنید در غیر این صورت بسیار مورد غفلت قرار خواهید گرفت

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بسیاری از افراد سعی می کنند مطابق با استانداردهای دنیای مد لباس بپوشند و علاقه مند به ظاهری شیک و زیبا هستند، بنابراین برای رسیدن به این هدف لازم است یک سری قوانین و اصول استایل را بدانید، به عنوان مثال باید یک سری رنگ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بسیاری از افراد سعی می کنند مطابق با استانداردهای دنیای مد لباس بپوشند و علاقه مند به ظاهری شیک و زیبا هستند، بنابراین برای رسیدن به این هدف لازم است یک سری قوانین و اصول استایل را بدانید، به عنوان مثال باید یک سری رنگ ها چه بپوشیم مثلا با کت مشکی چه بپوشیم یا چه مدل دامنی به اندام شما می آید و چه مدل مویی به فرم صورت شما می آید پس بیش از هر چیز باید روی خودتان تمرکز کنید. خودتان را پیدا کنید تا بفهمید چه نوع سبکی شما را زیبا می کند، خوش تیپ تر از آنچه هستید باشید و در نهایت اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

حال در این مقاله می خواهیم در مورد نحوه ترکیب نیم بوت و شلوار با شما صحبت کنیم زیرا امروزه افراد زیادی علاقه مند به پوشیدن نیم بوت هستند اما نمی دانند چه نوع شلواری را با آن بپوشند که کدام یک امکان پذیر است. اگر آنها تصمیم اشتباهی بگیرند، ظاهر و استایل شما کاملاً نامرتب و شلخته می شود، زیرا چکمه های مچ پا کوتاه هستند، در مقایسه با چکمه های بلند شبیه شلوار هستند. اگر علاقه مند به آشنایی با بوت ها و نیم بوت های مد امسال هستید، می توانید به مقاله مرتبط مراجعه کنید. حالا با ما همراه باشید تا بدانید چطور نیم بوت و شلوار را با هم ترکیب کنیم.

اصول اولیه هماهنگی نیم بوت و شلوار

داشتن نیم بوت در مدل های زمستانی و پاییزی می تواند بسیار زیبا و چشم نواز باشد، زیرا گذراندن این فصول با پنبه به هیچ وجه سرگرم کننده نیست و این احساس را به شما منتقل نمی کند که سرما در راه است و تغییر فصل است. همچنین آن ها در این دو فصل زمان زیادی برای پوشیدن لباس های نخی بگذارید، نیم بوت را انتخاب کنید و نکات زیر را رعایت کنید تا این کفش ها را با شلوار خود ترکیب کنید و شیک تر به نظر برسند:

بهتر است آن دسته از نیم بوت هایی را انتخاب کنید که پاشنه کوچکی دارند تا شما را بلندتر نشان دهند.

یکی از سمی ترین چیزهای پوشیدن نیم بوت زمانی است که شلوار خود را در نیم بوت خود قرار می دهید، پس از این به بعد این کار را نکنید.

بهتر است آن شلواری را از نظر قد متناسب با ساق چکمه تان بخرید و انتخاب کنید و اگر کمی بلندتر بود پاها را تا چکمه تا کنید.

چکمه و شلوار جدید ست کنید.

چکمه و شلوار جدید ست کنید.

اگر علاقه مند هستید که شلوار خود را داخل چکمه هایتان بچسبانید، بهتر است از جوراب شلواری و ساپورت با جذب بالا استفاده کنید زیرا شلوار جین گزینه مناسبی برای این کار نیست.

اگر به شلوار گشاد علاقه دارید، می توانید این شلوار را با نیم بوت های پاشنه دار بپوشید.

اگر دوست دارید لاغرتر به نظر برسید، بهتر است پایین شلوارتان را چند بار تا کنید و با این کار بین ساق های چکمه و ساق شلوارتان فاصله بگیرید تا هم لاغر و هم لاغر دیده شوید. بلند قد.

چکمه و شلوار جدید ست کنید.

چکمه و شلوار جدید ست کنید.

مفاهیم اولیه برای ترکیب نیم بوت و شلوار جین

بهتر است نیم بوت را با شلوار جین راسته یا راسته بپوشید و برای این منظور به بلندی شلوار دقت کنید تا به لبه نیم بوت برسد و اگر شلوارتان بلند است به راحتی آن را بلند کنید. کمی این کار را انجام دهید تا زیبایی کفش شما بیشتر دیده شود و در نتیجه زیاد دیده نشوید.

اگر شلوار جین شما پاهای گشاد دارد، می‌توانید پاچه‌های شلوارتان را تا چکمه‌هایتان بالا ببرید تا کفش‌هایتان زیر آن پوشانده شود و پاچه‌های شلوار یک یا دو اینچ از زمین فاصله داشته باشد. قد بلند و مناسب استایل شما نیست

در مورد ترکیب نیم بوت با شلوار گشاد باید بگوییم که شلوارهای گشاد امسال جزو شیک ترین شلوارهایی هستند که می توانند جایگاه بسیار خوبی در استایل های زنانه داشته باشند و حتی بسیاری از افراد آن را با نیم بوت می پوشند و اگر شما هم جزو این دسته از افراد بودید. شما باید یک اصل را رعایت کنید و آن این است که اگر کوتاه قد هستید این نوع شلوار را با آن چکمه هایی که پاشنه ندارند نپوشید، زیرا این باعث کوتاه قد شدن شما می شود، رطوبت هوا محسوس است، پس بهتر است انتخاب کنید. برای چکمه های پاشنه دار

چکمه و شلوار جدید ست کنید.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.