افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

نحوه برگزاری لیگ نخبگان آسیا/ جایزه میلیونی مسابقات مشخص شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 329305
نحوه برگزاری لیگ نخبگان آسیا/ جایزه میلیونی مسابقات مشخص شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

قرعه کشی مرحله اول لیگ نخبگان آسیا در شرایطی برگزار شد که دو نماینده ایران در قرعه ای کاملا مشابه در مرحله گروهی مقابل هم قرار گرفتند. قرعه کشی این رقابت ها کارشناسان فوتبال را شگفت زده کرد. چرا که بعد از قرعه کشی مشخص شد که هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با تیم […]

قرعه کشی مرحله اول لیگ نخبگان آسیا در شرایطی برگزار شد که دو نماینده ایران در قرعه ای کاملا مشابه در مرحله گروهی مقابل هم قرار گرفتند.

قرعه کشی این رقابت ها کارشناسان فوتبال را شگفت زده کرد. چرا که بعد از قرعه کشی مشخص شد که هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با تیم های مشترک بازی خواهند کرد. طبق قرعه کشی انجام شده پرسپولیس باید در دیدارهای خانگی خود با پاختاکور ازبکستان، الشرطه عراق، النصر عربستان و الغرافه قطر به میدان برود و میهمان السعد قطر، ال. -هلال عربستان، الریان قطر و الاهلی عربستان در دیدارهای خارج از خانه خود. عجیب است که قرعه استقلال همان است و همان تیم هایی که با پرسپولیس بازی می کنند با استقلال هم بازی می کنند. حتی حریفانی که در خانه مقابل تیم های ایرانی بازی می کنند نیز یکسان است و تفاوتی بین دو تیم وجود ندارد.

جوایز نجومی برای برگزیدگان لیگ برتر

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری اولین دوره لیگ برتر آسیا جایزه ویژه ای در نظر گرفته است. بنابراین تیم ها برای حضور در مرحله گروهی 800 هزار دلار پاداش و در صورت صعود به مرحله یک هشتم نهایی 200 هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد. علاوه بر این برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی 400 هزار دلار پاداش در نظر گرفته شده است و اگر تیمی بتواند به نیمه نهایی برسد 600 هزار دلار دریافت می کند و 4 میلیون دلار به نایب قهرمان تعلق می گیرد. تیم و 10 میلیون دلار به تیم قهرمان!

فرمت برگزاری مسابقات در لیگ برتر آسیا

این مسابقات در 2 گروه 12 تیمی برگزار می شود. در مرحله اول این مسابقات هر تیم با 8 تیم دیگر روبرو می شود که 4 تیم میزبان و 4 تیم میهمان هستند.

8 تیم برتر هر منطقه (غرب یا شرق) به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کنند.

تیم اول جدول با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم با تیم پنجم جدول به صورت رفت و برگشت و 4 نفر اول رقابت خواهند کرد. . تیم های هر منطقه به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت.

مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال بین 4 تیم برتر از هر منطقه در عربستان سعودی در یک مسابقه برگزار می شود. با شروع مرحله یک چهارم نهایی، امکان رویارویی تیم های شرق و غرب آسیا وجود دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)