افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
10

نحوه اعطای 12 جایگاه پلی آف فوتبال کالج در سال 2024

  • کد خبر : 1015
نحوه اعطای 12 جایگاه پلی آف فوتبال کالج در سال 2024

در اینجا نحوه اعطای پیشنهادهای 12 پلی آف بر اساس سیستم جدید آمده است. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. با موافقت رز بول برای اصلاح قرارداد خود با پلی آف فوتبال کالج، آخرین مانع بزرگ در مسیر یک زمین بزرگ در سال 2024 بالاخره برطرف شد. پدربزرگ همه آنها […]



در اینجا نحوه اعطای پیشنهادهای 12 پلی آف بر اساس سیستم جدید آمده است.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

با موافقت رز بول برای اصلاح قرارداد خود با پلی آف فوتبال کالج، آخرین مانع بزرگ در مسیر یک زمین بزرگ در سال 2024 بالاخره برطرف شد.

پدربزرگ همه آنها در موقعیتی منحصر به فرد بود که به تنهایی توسعه را از سال 2024 تا 26 به تعویق انداخت، اگر از تقاضای خود برای تضمین برای پنجره پخش اختصاصی روز سال نو خود دست نکشید. در حال حاضر، به زودی از CFP انتظار می رود که یک اعلام رسمی گسترش از یک زمین چهار تیمی به یک زمین 12 تیمی برای سال 24 ارائه شود.

بنابراین، مناقصه های پلی آف تحت سیستم جدید چگونه کار خواهند کرد؟ در حالی که تدارکات برنامه ریزی برای تکمیل وجود دارد، در اینجا نحوه اسکله ها تحت پلی آف گسترده ۱۲ تیمی که به اتفاق آرا تایید شده از دو ماه پیش تضمین می شود:

  • شش قهرمان کنفرانس که بالاترین رتبه را دارند، همانطور که توسط کمیته CFP تعیین شده است، پیشنهادات خودکار را دریافت خواهند کرد.
  • شش تیم بعدی که بالاترین رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند، در جایگاه‌های بزرگ قرار خواهند گرفت.
  • چهار قهرمان کنفرانس که بالاترین رتبه را دارند در مرحله یک چهارم نهایی خداحافظی خواهند کرد.
  • بازی های دور اول در ورزشگاه خانگی تیم با دانه بهتر انجام می شود، در حالی که بازی های یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به صورت چرخشی از شش کاسه (رز، پرتقال، شکر، فیستا، پنبه و هلو) انجام می شود.

سیستم فعلی چهار تیم پلی آف برای فصل 2023 پابرجا خواهد ماند. امید این است که پس از اینکه همان تعداد انگشت شماری از تیم ها از زمانی که این فرمت برای اولین بار در سال 14 شروع شد، بر چشم انداز CFP تسلط یافتند، گسترش مورد توجه بیشتری از سراسر کشور قرار گیرد.

در طول دوره هشت ساله CFP، شش تیم 25 از 32 پله آف (78٪) را به خود اختصاص داده اند. سال گذشته، سه کنفرانس از پنج کنفرانس قدرت در پلی آف حضور نداشتند – دومین باری که در هشت سال CFP اتفاق افتاد. Pac-12 و Big 12 با هم ترکیب شده اند تا شش تیم را برای هشت مرحله پلی آف انتخاب کنند – همان مقدار Big Ten. SEC دارای 10 پیشنهاد است، در حالی که ACC هشت پیشنهاد را به دست آورده است.

  • CFB بیشتر: گزارش: استنفورد در گفتگو با رومن راونز درباره HC Job
  • واکنش رتبه بندی CFP: خوب، بد و زشت
  • درو پاین از نوتردام که در کانون توجه قرار گرفته همه چیز را با گام برداشته است
  • هرشل واکر در تلاش است بیل برادلی را بکشد. پس، بیل بردلی، چه فکر می‌کنی؟



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.