افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

نتیجه غفلت چند هفته ای/ کنسلی بیرانوند با پرسپولیس

  • کد خبر : 23858

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. با توجه به شرایطی که جلسه حساسی بین رضا درویش و علیرضا بیرانوند برگزار شد و مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد مشکلی بین طرفین برای ادامه همکاری وجود ندارد و دروازه بان ملی پوش این تیم نیز پس از بهبودی از مصدومیت به […]

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.

با توجه به شرایطی که جلسه حساسی بین رضا درویش و علیرضا بیرانوند برگزار شد و مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد مشکلی بین طرفین برای ادامه همکاری وجود ندارد و دروازه بان ملی پوش این تیم نیز پس از بهبودی از مصدومیت به تمرینات باز می گردد. ، اعلام می کند. یک اتفاق غیر منتظره

علیرضا بیرانوند که پیش از این با مدیرعامل این تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به چالش کشیده شده بود و در زمان حضورش در اردوی انتخابی بحث داغی شکل گرفته بود، حالا با تکمیل دومین ابلاغیه اش در این خصوص. و با تحقیر باشگاه نسبت به خواسته هایش، او اخراج رسمی خود را دریافت کرد.

هرچند ممکن است این فسخ با اعتراض باشگاه پرسپولیس همراه شود، اما بیرانوند را در آستانه تصمیم گیری های جدی قرار داده و شاید باید منتظر یکی از بحث برانگیزترین تابستان های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران باشیم.

شماره یک پرسپولیس و تیم ملی اطمینان می دهد که از ابتدای فصل گذشته و با وجود پیشنهاداتی که با مبلغ کمتری داشته به پرسپولیس پیوسته است. در مقابل قرار بر این شده که به عنوان آپشن و پاداش قراردادی به او پرداخت شود. وی با اشاره به اینکه برخی تیم ها تا دو برابر هزینه دروازه بان خود را پرداخت کرده اند، خواستار پرداخت مطالبات آنها طبق قرارداد و در اسرع وقت شد.

مشکلی که بعد از یک ماه حضور در لیگ و قهرمانی پرسپولیس در دو جام حذفی و دو تذکر بیرانوند به این باشگاه بی پاسخ ماند تا اینکه فسخ قراردادش را دریافت کرد.

باشگاه پرسپولیس در صورت توافق با بیرانوند باید با او قرارداد جدیدی امضا کند و این به این دلیل است که ممکن است بازیکن شماره یک تیم ملی مقصد جدیدی در فوتبال ایران یا خارج از کنار بیرانوند پیدا کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.