افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

نتایج پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اعلام شد.

  • کد خبر : 393185
نتایج پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اعلام شد.

آفتاب نیوز: به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده اند می توانند با وارد کردن کد ملی و کد دسترسی به نشانی www.azmoon.org نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند. ثبت نام در سامانه پذیرش فراگیر از صبح روز یکشنبه 22 آغاز می شود و پذیرفته […]

آفتاب نیوز:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده اند می توانند با وارد کردن کد ملی و کد دسترسی به نشانی www.azmoon.org نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

ثبت نام در سامانه پذیرش فراگیر از صبح روز یکشنبه 22 آغاز می شود و پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به سامانه جامع پذیرش به نشانی paziresh.iau.ir ثبت نام کنند.

شایان ذکر است آن دسته از داوطلبانی که نتایج آنها از روز شنبه 30 مهر الی 24 روز جمعه 6 مهرماه با مراجعه به سامانه www.azmoon.org در فرم رزرواسیون اعلام شده است جهت ثبت نام آمادگی خود به صورت آنلاین اقدام و اقدام نمایند. رسید دریافت کنید .

عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان درج شده به منزله انصراف از پذیرش بوده و پس از زمان درج شده درخواستی دریافت نخواهد شد. پس از پایان مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و فرم ثبت نام پذیرفته شدگان علی البدل که فرم اعلام آمادگی را در تاریخ مقرر تکمیل کرده اند به اطلاع خواهد رسید.

همچنین به اطلاع دعوت شدگان به مصاحبه فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی می رساند، مصاحبه رشته فوق از روز سه شنبه 3 لغایت پنجشنبه 5 مهرماه از ساعت 8 الی 12 برگزار می شود. ساعت بعدازظهر در واحد دانشگاهی محل پذیرش. داوطلبان برای اطلاع از زمان و مکان دقیق مصاحبه به سایت واحد دانشگاهی محل ورود مراجعه کنند. عدم حضور در ساعت مقرر به منزله انصراف از پذیرش می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.