افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

نتایج هیات نظارت را بعد از 23 آذرماه اعلام خواهیم کرد.

  • کد خبر : 140471
نتایج هیات نظارت را بعد از 23 آذرماه اعلام خواهیم کرد.

طحان نظیف در گفتگو با ایلانا: سخنگوی شورای نگهبان گفت: اصول کار هیات های اجرایی را نمی دانم. هرکسی از عملکرد هیأت‌های اجرایی شکایتی دارد، اعم از تأیید نشدن، رد یا عدم تأیید، می‌تواند در سامانه ای که اعلام کرده‌ایم شکایت خود را مطرح کند و ظرف 50 روزی که وقت داریم به شکایت این […]


طحان نظیف در گفتگو با ایلانا:



سخنگوی شورای نگهبان گفت: اصول کار هیات های اجرایی را نمی دانم. هرکسی از عملکرد هیأت‌های اجرایی شکایتی دارد، اعم از تأیید نشدن، رد یا عدم تأیید، می‌تواند در سامانه ای که اعلام کرده‌ایم شکایت خود را مطرح کند و ظرف 50 روزی که وقت داریم به شکایت این افراد رسیدگی می‌کنیم. و بعد از 14 دسامبر نتیجه را اعلام خواهیم کرد.


هادی طحن نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که پس از اعلام نتایج نامزدهای انتخابات شورای اسلامی، برخی مدعی شدند که برخی از رد صلاحیت ها سیاسی بوده، چیست؟ ? وی درباره مواضع شورای نگهبان گفت: واقعاً به مبانی کار هیئت های اجرایی مربوط می شود. نمی دانم به شما چه پیشنهادی بدهم. هیأت های اجرایی با ترکیب مذکور در قانون از افرادی تشکیل می شود که به طور مستقل تشکیل می شوند. آنچه می توانم بگویم این است که هرکسی از عملکرد جداول اجرایی شکایتی داشته باشد، اعم از تایید نشدن، رد یا نشدن، شکایت خود را در سامانه ای که اعلام کردیم ثبت کرده و 50 روز فرصت داریم شکایت کنیم. این افراد را بررسی می کنیم و بعد از 23 آذر نتیجه را اعلام می کنیم.

و افزود: قانون مراحل مختلفی را پیش بینی کرده است، یعنی ابتدا کمیته اجرایی که هیچ ارتباطی به شورای نگهبان، هیئت نظارت و سپس شورای نگهبان ندارد. من تازه 23 آذر ارائه می کنم هنوز قطعی نشده و نظر خود شورای نگهبان هم قطعی و قطعی است. باز هم باید این مراحل را طی کرد تا بتوانیم بیان دقیقی داشته باشیم.

طحان نظیف در پاسخ به این سوال که شورای نگهبان بر عملکرد هیات اجرایی نظارت ندارد، گفت: هیات های اجرایی کار خود را انجام می دهند و بس. حالا هر کدام از داوطلبان از هیات اجرایی شکایتی داشتند، به هیات نظارت آمدند و شکایت خود را در سامانه ای که معرفی کردیم ثبت کردند و در حال حاضر در حال بررسی هستیم. مدت زمان هیأت های اجرایی 15 روز، هیأت های نظارت 50 روز و شورای نگهبان 30 روز بود. پس بیایید این روند را مرور کنیم تا ببینیم خدا چه می خواهد.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.