افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

نتایج نهایی قبولی دوره کاردانی فنی و حرفه ای 1403 اعلام شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 384737
نتایج نهایی قبولی دوره کاردانی فنی و حرفه ای 1403 اعلام شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، نتایج پذیرش با مدرک کاردانی ویژه دانشگاه های فنی و حرفه ای (ملی مهارت) و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی غیردولتی در سال 1403 (هر دو رشته با آزمون یا رشته های تحصیلی فقط بر اساس سوابق تحصیلی) در پرتال اطلاع رسانی سازمان ارزیابی و تشخیص ملی نظام آموزشی کشور اینجا […]

به گزارش خبرنگار مهر ، نتایج پذیرش با مدرک کاردانی ویژه دانشگاه های فنی و حرفه ای (ملی مهارت) و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی غیردولتی در سال 1403 (هر دو رشته با آزمون یا رشته های تحصیلی فقط بر اساس سوابق تحصیلی) در پرتال اطلاع رسانی سازمان ارزیابی و تشخیص ملی نظام آموزشی کشور اینجا منتشر شد

داوطلبان پذیرفته شده جهت اطلاع از تاریخ و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) طبق موارد زیر در روز یکشنبه به پرتال اطلاع رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای (ملی مهارات) به نشانی www.tvu.ac مراجعه نمایند. ، 1 اکتبر. 15, 1403 .ir یا موسسه آموزش عالی محل قبولی.

کارنامه تحصیلی حاوی رتبه پذیرفته شدگان هر یک از رشته های انتخابی در بین متقاضیان این رشته ها در سهمیه مربوطه با توجه به نمره کل و همچنین رتبه آخرین نفر قبولی در هر یک از رشته های انتخابی (به طور اختصاصی تا سقف اولویت رشته قبولی داوطلب) و سایر اطلاعات مفید تکمیلی همزمان با اعلام نتیجه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می گیرد.

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان:

بر اساس اطلاعیه مرکز نظارت و ارزشیابی کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، ارائه سوابق تحصیلی و گواهی پایان تحصیل پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی در سامانه «تأیید صلاحیت های آموزشی» به نشانی https://emt امکان پذیر است. مدو برو لذا کلیه پذیرفته شدگان باید مراحل اجرایی زیر را طی کنند:

1- پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه مذکور و مشخص نمودن سامانه آموزشی، با انتخاب گزینه «ثبت مدرک تحصیلی» ابتدا نسبت به تعیین رشته و سامانه آموزشی اقدام نموده سپس در خصوص ثبت درخواست، هر دو مدرک را ارسال نمایند. تایید صلاحیت تحصیلی” و “سوابق فارغ التحصیلی” برای دانشگاه محل پذیرش اقدام کنید.

پس از تکمیل مراحل درخواست، کد رهگیری هر مدرک به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می گیرد و با ارسال این کدها به مؤسسه آموزش عالی، مؤسسه می تواند مدارک درخواستی را از سامانه مذکور دریافت کند.

دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام یک ترم یا یکساله) در هنگام درخواست برای مقاطع قبلی علاوه بر مدرک دیپلم باید مراحل قبلی را نیز برای درخواست پیش دانشگاهی رعایت کنند.

2- فارغ التحصیلان از شهریور 1394 به بعد نیازی به مراجعه به مدارس و مناطق آموزشی محل تحصیل خود ندارند.

3- فارغ التحصیلان خرداد 1395 و قبل از آن با کد رهگیری صادره از سامانه مذکور به همراه گواهی تحصیلی که توسط سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور جهت ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر از محل اعلام می شود. . ادارات آموزش و پرورش پس از فارغ التحصیلی جهت اسکن و آپلود مدارک آموزشی پس از بررسی و تایید به مسئول ارزیابی آموزشی منطقه مراجعه نمایید.

اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت پایان دوره دوم لیسانس جدید در یکی از شاخه های کار و دانش یا فنی و حرفه ای محل تحصیل که در آن قید شده باشد که کلیه دوره ها، کارآموزی و کارورزی را در مهلت سه سال تا پایان شهریور 1403 به تایید مدیر دبیرستان / هنرستان از محل تحصیل رسیده است.

پذیرفته شدگان دیپلم واحد تئوری نظام یک ترم یا یکساله در زمان ثبت نام علاوه بر مدرک دیپلم باید گواهی پیش دانشگاهی با تاریخ فارغ التحصیلی نیز حداکثر تا 31/06/31 ارائه دهند. 1403.

بر اساس آیین نامه، دانشجویان و دانشجویان سال آخر کار و دانش یا تحصیلات فنی و حرفه ای مجاز به انتخاب کد رشته موسسات آموزشی نیمسال دوم با شرط اخذ مدرک دیپلم قبل از 30 بهمن ماه 1403 هستند، لذا ثبت نام و ادامه تحصیل این دسته از دانشجویان به شرط امکان اخذ دیپلم تا 30 بهمن 1403 پذیرفته می شود.

اصل مدرک دیپلم یا گواهی پایان دوره موقت دبیرستان نظام آموزشی دبیرستان سابق بسته به نوع رشته پذیرش.

اصل مدرک تحصیلی شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام 3-3-6) یا نظام یک ساله یا یک ترمی یا گواهی پایان دوره موقت بسته به نوع رشته پذیرش. علاوه بر دیپلم، مدرک پیش دانشگاهی را نیز ارائه دهید).

اصل شناسنامه.

اصل کارت ملی.

عکس تمام رخ 4×3 که در سال جاری برای تعداد دانشجویان پذیرفته شده توسط موسسه گرفته شده است.

سندی که وضعیت نظام وظیفه برادران را بر اساس بند آیین نامه وظیفه عمومی مندرج در صفحات 16 و 17 دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته تحصیلی تکنسین های دانشگاهی و متخصصین خاص (مهارت ملی) و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در سال 1403.

افرادی که از سهمیه رزمندگان (مبارزان بسیجی، رزمندگان جهاد و نیروهای مسلح) یا ایثارگران (جبهه مقاومت، خانواده شهدای «پدر، مادر، خواهر و برادر شهید»، همسر و فرزندان شهدا یا بازماندگان، جانبازان با 25 نفر استفاده می کنند. % جانبازان) و بالاتر و همسر و فرزندان آنان، جانبازان کمتر از 25% جانباز و همسر و فرزندان آنان، آزادگان و فرزندان و همسران آنان و همسر و فرزندان رزمندگان بسیجی، جهادگران یا نیروهای مسلح حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه) در طول ثبت نام پذیرفته شده است. در صورت عدم تایید سهمیه پذیرفته شدگان مذکور توسط دستگاه مربوطه؛ صدور از طریق این سازمان به موسسه پذیرنده اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.