افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

نتایج نهایی آزمون دکتری اعلام شد.

  • کد خبر : 332054
نتایج نهایی آزمون دکتری اعلام شد.

عبدالرسول پور عباس با اعلام این خبر گفت: کنکور دکتری دوره دکتری (نیمه متمرکز) در سال 1403 با حضور حدود 151 هزار داوطلب برگزار شد که از این تعداد بیش از 125 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و اسامی پذیرفته شدگان پس از آن اعلام شد. مرحله دوم آزمون در دانشگاه ها انجام […]

عبدالرسول پور عباس با اعلام این خبر گفت: کنکور دکتری دوره دکتری (نیمه متمرکز) در سال 1403 با حضور حدود 151 هزار داوطلب برگزار شد که از این تعداد بیش از 125 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و اسامی پذیرفته شدگان پس از آن اعلام شد. مرحله دوم آزمون در دانشگاه ها انجام شده است که شامل مصاحبه و بررسی پرونده های علمی و پژوهشی می باشد.

وی افزود: پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پذیرفته شدگان یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی توجه داشته باشند که فقط می توانند در یکی از رشته های پذیرفته شده ثبت نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو مکان قابل قبول نیست.

رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور همچنین خاطرنشان کرد: متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان نهایی هر یک از رشته های تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام شده است باید از روز چهارشنبه 10 مردادماه ثبت نام کنند. ماه جهت اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی و پذیرفته شدگان رشته های دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه شنبه 9 مردادماه جهت اطلاع از تاریخ، مدارک و نحوه اطلاع رسانی اقدام نمایید. ثبت نام در مراکز پذیرش در سایت مرکز پذیرش و فارغ التحصیلی از دانشگاه آزاد.

وی ادامه داد: ثبت نام منحصراً در تاریخ های اعلام شده توسط هر دانشگاه و از طریق ارائه مدارک اعلام شده انجام می شود و عدم اقدام در تاریخ یا تاریخ های تعیین شده برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه آموزش تلقی می شود و توصیه می شود پذیرفته شدگان اطلاعیه مندرج در پرتال اطلاعاتی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل پذیرش شما را با دقت مطالعه کنید.

رئیس سازمان سنجش کل کشور درباره متقاضیانی که حداقل یک رشته برای مصاحبه به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی معرفی شده اند، گفت: برای متقاضیان واجد شرایط، تقریباً یک هفته پس از اعلام نتایج، کارنامه نهایی حاوی اطلاعات مورد نیاز، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حداکثر نمره اعلام شده از سوی دانشگاه، رتبه متقاضی و آخرین رتبه قبولی در هر یک از رشته های درج شده برای مصاحبه در مجموعه سهمیه های مربوطه و می تواند از طریق درگاه اطلاعات سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور قابل دسترسی است.

پورعباس در پایان به پذیرفته شدگان توصیه کرد: اطلاعیه های منتشر شده در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و سنجش سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص نتایج نهایی کنکور دوره دکتری نیمه متمرکز را به دقت مطالعه کنند. در سال 1403

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.