افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

نتایج قرعه کشی خودروهای برقی چه زمانی اعلام می شود؟

  • کد خبر : 278269
نتایج قرعه کشی خودروهای برقی چه زمانی اعلام می شود؟

پیگیری ها حاکی از آن است که هفته آینده نتایج قرعه کشی خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای برقی اعلام می شود. به گزارش صبح امروز، پس از بازگشایی سامانه عرضه خودروهای برقی، 140 هزار متقاضی ثبت نام کردند و مقرر شد 10 هزار خودرو به قید قرعه به مردم تحویل داده شود. بر این […]







پیگیری ها حاکی از آن است که هفته آینده نتایج قرعه کشی خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای برقی اعلام می شود.





به گزارش صبح امروز، پس از بازگشایی سامانه عرضه خودروهای برقی، 140 هزار متقاضی ثبت نام کردند و مقرر شد 10 هزار خودرو به قید قرعه به مردم تحویل داده شود. بر این اساس نتیجه قرعه کشی هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یکشنبه 30 اردیبهشت ماه سامانه عرضه خودروهای برقی به آدرس https://evauto.ir/ برای فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز به کار کرد.

آنطور که مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه در گفتگو با مهر، خرید خودروهای برقی محدودیت و شرایط خاصی نداشت و تنها شرط ثبت نام، بلوکه کردن 100 میلیون تومان در حساب بانکی بود.

بر این اساس استقبال خوبی از عرضه خودروهای برقی صورت گرفت به گونه ای که بیش از 140 هزار نفر برای خرید این خودروها در سامانه ثبت نام کردند.

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، با توجه به اینکه سیاست این وزارتخانه تشکیل صف برای تحویل خودرو نبود، اعلام کرد که مقرر شد خودروها به روش قرعه کشی و نوبت دهی به 10 هزار نفر تحویل داده شود.

در همین راستا پیگیری ها حاکی از آن است که هفته آینده نتایج قرعه کشی در سامانه فروش خودروهای برقی اعلام می شود.

پس از اعلام نتایج، داوطلبان باید وجه را در زمان اعلام واریز کنند.

همانطور که در سامانه تاکید شده است، در صورتی که پرداخت تا 5 روز پس از فراخوان انجام نشود، به معنای لغو طرح است و عموما متقاضی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی خارج می شود.







لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.