افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

نتایج فوتبال آسیا در مقدماتی جام جهانی/ نتایج عجیب چهار تیم مدعی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 352871
نتایج فوتبال آسیا در مقدماتی جام جهانی/ نتایج عجیب چهار تیم مدعی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، روز پنجشنبه ۲۴ شهریورماه، نخستین روز از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا با برگزاری ۹ بازی برگزار شد. گروه الف در گروه A این رقابت ها تیم های ایران و ازبکستان موفق شدند گام نخست را با برتری آغاز کنند اما تیم قطر که در جام ملت […]

به گزارش خبرنگار مهر، روز پنجشنبه ۲۴ شهریورماه، نخستین روز از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا با برگزاری ۹ بازی برگزار شد.

گروه الف

در گروه A این رقابت ها تیم های ایران و ازبکستان موفق شدند گام نخست را با برتری آغاز کنند اما تیم قطر که در جام ملت های آسیا 2024 به عنوان قهرمانی دست یافته بود با نتیجه مقابل امارات مغلوب امارات شد. 3. :1.

* ازبکستان یک – صفر کره شمالی
* ایران یک صفر قرقیزستان
* قطر 1 – 3 امارات متحده عربی

در جدول رده بندی این گروه تیم های امارات، ایران و ازبکستان با 3 امتیاز در جایگاه های اول تا سوم قرار دارند. کره شمالی، قرقیزستان و قطر بدون امتیاز در رده های چهارم تا ششم قرار دارند.

گروه B

وقتی کره جنوبی در خانه مقابل فلسطین به تساوی بدون گل رسید، گروه B شگفتی بزرگی را تجربه کرد. اردن اگرچه تا ثانیه های پایانی بازی از کویت پیش بود اما با نتیجه یک بر یک کار را به پایان رساند و عراق با یک گل از سد عمان گذشت.

* عراق یک – عمان صفر
* اردن یک – کویت یک
* کره جنوبی صفر – فلسطین صفر

در این گروه عراق با سه امتیاز صدرنشین است. اردن، کویت، کره جنوبی و فلسطین یک امتیاز دارند و عمان بدون امتیاز در رده ششم قرار دارد.

گروه C

3 نتیجه عجیب در گروه مرگ مقدماتی جام جهانی رقم خورد. عربستان در خانه به سختی توانست یک امتیاز مقابل اندونزی کسب کند. استرالیا در خانه مقابل بحرین شکست خورد و ژاپن با 7 گل چین را شکست داد.

* استرالیا صفر – بحرین یک
* ژاپن 7 – چین صفر
* عربستان یک – اندونزی یک

در این گروه ژاپن و بحرین 3 امتیازی هستند. عربستان و اندونزی با یک امتیاز سوم و چهارم هستند و استرالیا و چین بدون امتیاز پنجم و ششم هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=352871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.