افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی در سال 1402 منتشر شد – تابناک

  • کد خبر : 144780
نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی در سال 1402 منتشر شد – تابناک

نتایج اولیه آزمون دکتری علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصص و دندانپزشکی اعلام شد. به گزارش «تابناک»، دکتر محمدمهدی نوروز شمسی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام این خبر گفت: نتایج اولیه دکتری و فناوری/پژوهش دکتری محور علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی علوم و دندانپزشکی در قالب گزارش در سایت مرکز سنجش آموزش […]

نتایج اولیه آزمون دکتری علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصص و دندانپزشکی اعلام شد.

به گزارش «تابناک»، دکتر محمدمهدی نوروز شمسی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام این خبر گفت: نتایج اولیه دکتری و فناوری/پژوهش دکتری محور علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی علوم و دندانپزشکی در قالب گزارش در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

وی افزود: اسامی افراد مجاز برای دو برابر ظرفیت پذیرش اعلام شده است و داوطلبان مجاز بر اساس سوابق خود ملزم به انتخاب رشته/محل و ارائه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود از طریق سایت مرکز از روز چهارشنبه می باشند. ، 24 آذر لغایت شنبه 27 آذر 1402. اقدام آموزش پزشکی.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و علوم تخصصی و دندانپزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است.

گفتنی است روز پنج شنبه 13 آبان ماه 1402 آزمون دکتری و گرایش-فناوری/پژوهشی دکتری در رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصص و دندانپزشکی با حضور 11944 نفر در 71 گرایش برگزار شد. و 31 حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی انجام شد.

ظرفیت اولیه پذیرش دانشجو در مقطع دکتری یا فناوری محور/تحقیق دکتری علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی در مجموع 1304 نفر است که از این تعداد 1083 نفر در پذیرش عادی و 221 نفر پذیرش می شوند. با پرداخت شهریه

همچنین 47 نفر در 34 مرکز تحقیقاتی در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی/فناوری محور در رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشتی پذیرش خواهند شد. همچنین ظرفیت 20 نفر برای پذیرش رشته های تخصصی دندانپزشکی در مقطع دکتری تخصصی اختصاص یافته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.