افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

نتانیاهو: پذیرش شروط حماس به معنای شکست اسرائیل است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 206467
نتانیاهو: پذیرش شروط حماس به معنای شکست اسرائیل است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه سربازان ما بر ادامه جنگ تا پایان اصرار دارند، اظهار داشت: همه می گویند باید تا پیروزی و نابودی حماس به جنگ ادامه دهیم. شبکه خبری الجزیره نوشت: نتانیاهو با اعلام اینکه جنگ تا رسیدن به همه اهداف ما ادامه خواهد داشت، گفت: خواسته […]

به گزارش خبرگزاری مهر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه سربازان ما بر ادامه جنگ تا پایان اصرار دارند، اظهار داشت: همه می گویند باید تا پیروزی و نابودی حماس به جنگ ادامه دهیم.

شبکه خبری الجزیره نوشت: نتانیاهو با اعلام اینکه جنگ تا رسیدن به همه اهداف ما ادامه خواهد داشت، گفت: خواسته ها و شروط حماس به معنای شکست اسرائیل است و ما با آن موافقت نخواهیم کرد.

وی با اشاره به توافق چند روز پیش خود با آزادی اسرای اسرائیلی با وجود خطر، تصریح کرد: فشار نظامی ادامه خواهد داشت و تا نابودی گردان های حماس به جنگ ادامه می دهیم، این چیزی است که در گفتگو و در تماس گفته شد. ما با رهبران جهان آن را اعلام کردیم.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد کسانی که از ما می خواهند وارد جنگ نشویم رافا وی گفت: ما از فشارها و دیکته های بین المللی عقب نشینی نمی کنیم زیرا متعهد به نابودی شر هستیم.

نتانیاهو در سخنرانی خود با بیان اینکه ارتش در غزه در حال پیشروی است، ادعاهای رسانه ای خود مبنی بر کاهش فشار خانواده های زندانیان باقی مانده در غزه را تکرار کرد.

یک بار دیگر ادعای تاپیک را تکرار کرد. چشم انداز وی در خصوص توانایی ارتش این رژیم در شکست حماس افزود: ما با رئیس جمهور آمریکا همکاری می کنیم و از حمایت های او قدردانی می کنیم اما در همه مسائل با دولت آمریکا موافق نیستیم.

نتانیاهو با بیان اینکه شکست اقتصادی وجود ندارد و شاخص های کلی اقتصاد قوی است، بار دیگر از ادامه سیاست خود در عملیات نظامی علیه حماس در غزه خبر داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه انتخابات آخرین چیزی است که در اسرائیل به آن نیاز داریم، گفت: میدان وسیعی برای انتقال غیرنظامیان در رافا وجود دارد.”

وی در پایان بار دیگر تصریح کرد: عملیات اسرائیل در رافا حتی اگر در مورد زندانیان به توافق برسیم، آن را اجرا خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.