افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

نتانیاهو: نمی دانم منظور بایدن از افراط در غزه چیست! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 200744
نتانیاهو: نمی دانم منظور بایدن از افراط در غزه چیست!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از اظهارات اخیر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که پاسخ نظامی اسرائیل به حمله حماس به غزه را بیش از حد اعلام کرد، دیگر با بایدن صحبت نکرد. نتانیاهو در واکنش به اظهارات روز گذشته بایدن در مصاحبه با ABC […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از اظهارات اخیر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که پاسخ نظامی اسرائیل به حمله حماس به غزه را بیش از حد اعلام کرد، دیگر با بایدن صحبت نکرد.

نتانیاهو در واکنش به اظهارات روز گذشته بایدن در مصاحبه با ABC گفت: من از حمایت بایدن از اسرائیل از ابتدای جنگ قدردانی می کنم. اما من دقیقاً نمی دانم منظور او از این کلمه چیست.

بایدن گفت که پاسخ اسرائیل به حمله حماس بیش از حد بود و از مرز عبور کرد. وی همچنین با بیان اینکه من با نتانیاهو صحبت کردم و به شدت بر ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه تاکید کردم و با قطری‌ها برای رساندن کمک‌های بشردوستانه به غزه در تماس بودم، گفت: ما همچنین به شدت برای توافق آتش‌بس بین حماس و اسرائیل فشار می‌آوریم. اگرچه من هیچ مدرکی مبنی بر اینکه حماس بخواهد با حمله 7 اکتبر عادی سازی بین عربستان سعودی و اسرائیل را مختل کند، ندارم.

ادعای بایدن برای کمک به غزه در زمانی است که ایالات متحده بزرگترین حامی سیاسی، نظامی و اقتصادی اسرائیل در جنگ علیه غزه است.

به رسمیت شناختن آنچه که وی در واکنش اسرائیل به حمله حماس بیش از حد توصیف کرد، در حالی که بیش از 120 روز از آغاز جنگ غزه پس از عملیات تهاجمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی در اکتبر (اکتبر) الاقصی می گذرد. 7 (15 اکتبر): تاکنون بیش از 28 هزار فلسطینی در غزه به شهادت رسیده اند. نتانیاهو همچنین اخیرا از برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به رفح که بیش از نیمی از 2.3 میلیون نفر جمعیت غزه است، خبر داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.