افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

نتانیاهو: من از ماکرون بسیار ناامید هستم – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 408076
نتانیاهو: من از ماکرون بسیار ناامید هستم – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وب سایت در لبنان ۲۴، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت و گو با شبکه فرانسوی CNEWS اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در «آغاز پایان جنگ» در خاورمیانه قرار دارد، اما اعتراف کرد که این امر جنگ هنوز تمام نشده است نتانیاهو همچنین از موضع فرانسه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وب سایت در لبنان ۲۴، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت و گو با شبکه فرانسوی CNEWS اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در «آغاز پایان جنگ» در خاورمیانه قرار دارد، اما اعتراف کرد که این امر جنگ هنوز تمام نشده است

نتانیاهو همچنین از موضع فرانسه در قبال جنگ ابراز ناامیدی کرد و گفت: من با امانوئل هستم. ماکرونمن با رئیس جمهور فرانسه صحبت کردم و بسیار ناامید شدم.

و افزود: در ابتدا حمایت امانوئل ماکرونرئیس جمهور فرانسه، ما از او استقبال کردیم، اما با گذشت زمان دیدیم که چگونه موضع او نسبت به نظراتی که با منافع ما در تضاد بود، تغییر کرد.

در ادامه نتانیاهو به جنگ با حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت که عناصر حزب الله از نیروهای یونیفیل آنها از آن به عنوان پوششی برای حملات علیه رژیم صهیونیستی استفاده می کنند. وی همچنین با طرح اتهامات بی اساس به ایران گفت: مشکل این است که ایران لبنان را اشغال کرده است نه اسرائیل.

نتانیاهو همچنین به جنگ 33 روزه 2006 اشاره کرد و اظهار داشت که نیروها یونیفیل آنها نتوانسته اند از ورود سلاح به جنوب لبنان جلوگیری کنند و حزب الله از این فرصت برای تقویت توان نظامی خود استفاده کرده است.

وی همچنین به حملات اخیر حزب الله به مناطق تحت کنترل رژیم صهیونیستی از جمله حمله به منزل وی با پهپاد اشاره کرد و تاکید کرد که این رژیم به این اقدامات قاطعانه پاسخ خواهد داد.

نتانیاهو در ادامه تصریح کرد: آتش بس می تواند فرصتی برای حزب الله برای دریافت تسلیحات جدید باشد و رژیم صهیونیستی هرگز اجازه چنین رویدادی را نخواهد داد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی از 23 سپتامبر حملات هوایی خود را علیه مواضع حزب الله انجام می دهد. حومه شهر جنوب بیروت و مناطق جنوبی و شرقی لبنان و در پایان ماه عملیات زمینی خود را در جنوب این کشور آغاز کرد.

در پی تشدید حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، تاکنون 2574 نفر کشته و بیش از 12 هزار نفر زخمی شده اند و بیش از یک میلیون و 340 هزار نفر آواره شده اند که اکثر آنها پس از 23 سپتامبر به ثبت رسیده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.