افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

نتانیاهو: ما هدف بزرگترین حمله بودیم، پاسخ خواهیم داد

  • کد خبر : 386716
نتانیاهو: ما هدف بزرگترین حمله بودیم، پاسخ خواهیم داد

به گزارش خبرآنلاین؛ وی تصریح کرد: «اسرائیل» پس از حملات ایران حق دفاع از خود را دارد. نتانیاهو در ادامه اظهارات خود افزود: ما با عملیات و حملات از کشتاری بدتر از هفتم اکتبر جلوگیری کردیم. به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، نتانیاهو گفت: ما هدف بزرگ ترین حمله تاریخ بودیم و […]

به گزارش خبرآنلاین؛ وی تصریح کرد: «اسرائیل» پس از حملات ایران حق دفاع از خود را دارد.

نتانیاهو در ادامه اظهارات خود افزود: ما با عملیات و حملات از کشتاری بدتر از هفتم اکتبر جلوگیری کردیم.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، نتانیاهو گفت: ما هدف بزرگ ترین حمله تاریخ بودیم و هیچ کشوری نمی تواند آن را بپذیرد، بنابراین به آن پاسخ خواهیم داد.

وی تصریح کرد: ایران پشت همه حملاتی است که از غزه، لبنان، یمن، سوریه و عراق علیه اسرائیل انجام می شود و ما از این حملات جلوگیری خواهیم کرد.

اطلاع رسانی کند آیرینسپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب گذشته (۱۹ مهر) از حمله مشروع بر اساس قوانین بین‌المللی خبر داد و اعلام کرد که در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیل‌فروشان، قلب ارتش را هدف قرار داده‌اند. سرزمین های اشغالی داده است

حمله موشکی ایران موجی از شادی را در میان کشورهای منطقه برانگیخت و بسیاری از مردم عراق، سوریه، لبنان، اردن و فلسطین به خیابان ها ریختند و خوشحالی خود را از این حمله شجاعانه و برحق علیه استکبار رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

در همین راستا بسیاری از گروه های مقاومت از جمله جنبش جهاد اسلامی، جنبش حماس، مقاومت عراق و انصارالله یمن ضمن تبریک حملات ایران به اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی، اقدام ایران را ستودند.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.