افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
0

نتانیاهو قتل السنوار را مقصر دانست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 400393
نتانیاهو قتل السنوار را مقصر دانست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار بیانیه ارتش این رژیم درباره ترور یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس، آن را تایید کرد. . نتانیاهو تصریح کرد: سنوار حذف شد اما ماموریت ما تمام نشده و باید اسرا را برگردانیم. کار تمام نشده است! وی در […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار بیانیه ارتش این رژیم درباره ترور یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس، آن را تایید کرد. .

نتانیاهو تصریح کرد: سنوار حذف شد اما ماموریت ما تمام نشده و باید اسرا را برگردانیم. کار تمام نشده است!

وی در ادامه خطاب به حماس تصریح کرد: ربوده شدگان را آزاد کنید تا زنده بمانید. حماس دیگر در غزه حکومت نخواهد کرد. اکنون خاورمیانه فرصت توقف محور شرارت و ایجاد صلح و رفاه را دارد. برای همه روشن است که چرا جنگ هنوز تمام نشده است. با تمام نیرو تا آزادی اسرا ادامه خواهیم داد.

دقایقی پیش ارتش رژیم صهیونیستی در عملیاتی که روز چهارشنبه در جنوب نوار غزه انجام شد، رسما مسئولیت قتل یحیی سنور را بر عهده گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که در حال بررسی احتمال کشته شدن (شهادت) یحیی سنور، رئیس دفتر سیاسی حماس در عملیاتی در نوار غزه است.

پلیس رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعات داخلی رژیم و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که آزمایش‌هایی برای شناسایی سنوار انجام شده و در صورت تایید کشته شدن وی، به‌طور رسمی اعلام می‌کنند.

حماس به این اظهارات رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است. پس از ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی منحله حماس در تهران، سنوار به عنوان جانشین وی معرفی شد. ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این مسئولیت قتل سنور را بر عهده گرفته بود و هر بار آن را تکذیب می کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.