افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

نتانیاهو سفر خود به آمریکا را به تعویق انداخت

  • کد خبر : 370841
نتانیاهو سفر خود به آمریکا را به تعویق انداخت

به گزارش رکنا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که قرار بود روز سه شنبه به آمریکا سفر کند به دلیل مسائل امنیتی در مرز لبنان سفر خود را یک روز به تعویق انداخت. دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دلیل نگرانی از تنش بین رژیم اشغالگر و حزب الله لبنان، نتانیاهو […]

به گزارش رکنا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که قرار بود روز سه شنبه به آمریکا سفر کند به دلیل مسائل امنیتی در مرز لبنان سفر خود را یک روز به تعویق انداخت.

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دلیل نگرانی از تنش بین رژیم اشغالگر و حزب الله لبنان، نتانیاهو سفر برنامه ریزی شده خود به آمریکا را با یک روز تاخیر آغاز می کند.

نتانیاهو که قرار بود روز سه شنبه به آمریکا سفر کند، یک روز بعد سفر خود را انجام داد و روز چهارشنبه به دلیل نگرانی های امنیتی در مرز لبنان به آمریکا سفر خواهد کرد.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد که او قرار است 27 سپتامبر (جمعه) در مجمع عمومی سازمان ملل در آمریکا سخنرانی کند.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با اعلام تاخیر در سفر نتانیاهو درباره تنش با لبنان اظهار داشت: ما قصد جنگ (با لبنان) را نداریم.

روز سه‌شنبه، چندین هزار پیجر در لبنان منفجر شد که منجر به کشته شدن حداقل 12 نفر و زخمی شدن بیش از 2800 نفر شد. همچنین روز چهارشنبه در موج دیگری از این انفجارها، وسایل بی سیم مورد استفاده اعضای حزب الله منفجر شد که این بار 25 کشته و بیش از 600 زخمی برجای گذاشت.

علاوه بر این، حزب الله لبنان روز جمعه اعلام کرد که در حمله هوایی اسرائیل در خارج از بیروت 16 نفر از جمله ابراهیم عقیل، فرمانده حزب الله، به شهادت رسیدند. این حمله همچنین ۶۶ زخمی برجای گذاشت.

این تحولات احتمال وقوع جنگ تمام عیار بین رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان را تشدید کرده است و به همین دلیل نتانیاهو سفر برنامه ریزی شده خود به نیویورک را یک روز به تعویق انداخته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.