افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

نتانیاهو به بزرگترین فراری تبدیل شده است

  • کد خبر : 402850
نتانیاهو به بزرگترین فراری تبدیل شده است

به گزارش بازار، شبکه تلویزیونی المنار در مقدمه بخش خبری عصر خود به بررسی حملات موشکی و پهپادی روز شنبه رزمندگان مقاومت اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی از جمله مقر بنیامین نتانیاهو پرداخت.این شبکه با اشاره به حمله دیروز پهپاد به مقر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، بخش خبری خود را به شرح زیر آغاز کرد: […]

به گزارش بازار، شبکه تلویزیونی المنار در مقدمه بخش خبری عصر خود به بررسی حملات موشکی و پهپادی روز شنبه رزمندگان مقاومت اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی از جمله مقر بنیامین نتانیاهو پرداخت.
این شبکه با اشاره به حمله دیروز پهپاد به مقر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، بخش خبری خود را به شرح زیر آغاز کرد:

دیگر سقف امنی برای کسانی که وقیحانه به غزه و لبنان حمله می کنند وجود ندارد. اما حادثه قیصریه شیواترین و رساترین پیام را برای همه فرستاد، آیا پیام را فهمیده اید؟ هواپیماهای بدون سرنشین از لبنان به خانه بنیامین نتانیاهو بین حیفا و تل آویو رسیدند و حصارهای ضعیف و شکننده آن را شکستند.

اگرچه او به دلیل فرار و تنها گذاشتن ساکنانش پیدا نشد، اما این به اعتبار فرضی او لطمه زد و بسیاری از توهمات و تظاهرهای او برای کنترل اوضاع را از بین برد و به جای بازگرداندن مهاجران به شمال، به یکی از برجسته ترین افراد تبدیل شد. فراری ها

او برای فرار از پهپادها و تحقیرهایی که در اردوگاه متحمل شد، به کشتار و کشتار در غزه و سراسر لبنان متوسل شد، اما در میان اجساد مردم و فرزندان ما و ویرانه‌های خانه‌هایشان، هرگز به آرامش نرسید . برای او و امنیت برای مهاجرانش نخواهد یافت.

این پیام جاودانه از جمله صفحات جدید و طلایی است که نیروهای مقاومت در دفاع از مردم و میهن خود و در حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

همزمان با ارسال پهپادها به قیصریه، پایگاه نظامی «ناشر» در شرق حیفا و کریوت و صفد راکت پرتاب شد. همچنین سربازان این رژیم در چندین منطقه اشغالی مورد آزار و اذیت رزمندگان مقاومت قرار گرفتند. مناطقی در مرز لبنان و فلسطین.

اکنون نیروهای مقاومت در حال هجوم شجاعانه به تانک های دشمن صهیونیستی و سربازان آن در جهت پیشروی به سمت روستاهای مرزی و خط مقدم از لبونه در غرب تا کفر شعبه در شرق هستند.
آنچه واضح است این است که نتانیاهو با پنهان کردن آسیب های وارده به این رژیم دیگر نمی تواند شهرک نشینان، کارشناسان و تحلیلگران این رژیم را فریب دهد، زیرا آنها به بنیامین نتانیاهو و دولتش می گویند که رویای جنوب لبنان بدون حزب الله وجود نخواهد داشت به حقیقت پیوست. آنها حملات پهپادی به قیصریه، بنیامینه و مناطق دیگر را شاهدی بر این مشکل می دانند.

اقدامات جنون آمیز این رژیم و کشتار مردم و تخریب خانه ها از حومه جنوبی بیروت تا شهر بعلول در بقاع غربی تا حمله به جونیه دیگر برای صهیونیست ها مفید نیست و سرنوشت را تغییر نمی دهد. نبردی که صدایی فراتر از آن برای دادن ندارد.

همه ادعاهای سیاسی در مورد تلاش برای توقف تجاوز – چه در غزه و چه در لبنان – تلاشی از سوی ایالات متحده و غرب برای سرپوش گذاشتن بر جنایات بنیامین نتانیاهو و ماشین جنایتکارش، کشتار بیشتر فلسطینی ها و لبنانی ها و حفظ غزه است. و لبنان در محاصره شمال غزه اکنون با نسل کشی و قحطی واقعی مواجه است و صهیونیست ها از رسیدن غذا و حتی دارو به غیرنظامیان باقی مانده در این منطقه جلوگیری می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.